OhEasy Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Så det for noen dager siden. Veldig interessant! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Da har jeg noe å gjøre etter kampen Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Advokatene til Steve (fra episode tre eller når det var) er umenneskelige flinke. Endret 3. januar 2016 av knipsolini Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Advokatene til Steve (fra episode tre eller når det var) er umenneskelige flinke. Mhm. Veldig smarte og interessante menn. Imponerte meg også når jeg så de. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Da var jeg ferdig jeg også. Nå blir det googling! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Må visst få ut fingern å se den.... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Har elendig hukommelse, så jeg kan ikke ta noe av det jeg sier eller tenker for god fisk, men jeg er ganske sikker på at Making A Murderer er det mest utrolige (i ordets rette forstand) jeg har sett. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Sett 7 episoder. Ken Kratz irriterer meg grønn, både stemmen og hele han gjennom hele saken. Endret 5. januar 2016 av The Doctor Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Len Kachinsky er en jævla dritt han også. Må vel ha blitt kjøpt og betalt av politiet/staten?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Er vel første gang jeg har sett en serie som har gitt meg lyst til å kjøre fysisk skade på noen. Serien går vel under "den mest utrolige sanne historien du aldri har hørt". Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Men hvor mye av dette kan man legge inn under "det vinkles veldig fra en side av saken" og hvor mye er kalde fakta? Høres jo nesten litt ut som en 9/11 film. De får jo teoriene til å virke fornuftig der og.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Men hvor mye av dette kan man legge inn under "det vinkles veldig fra en side av saken" og hvor mye er kalde fakta? Høres jo nesten litt ut som en 9/11 film. De får jo teoriene til å virke fornuftig der og.... Er som regel skeptisk til at jeg får sjekket litt selv. Kan iallefall konkludere med at det virker ut til at det viktigste er tatt med fra aktoratets side, men at serien er klippet og satt sammen for at forsvaret skal se så bra som mulig ut. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Sett 7 episoder. Ken Kratz irriterer meg grønn, både stemmen og hele han gjennom hele saken. Ja, fy faen! Han har en utrolig kvalm fremtoning. Uten å spoile for mye, så viser han seg som en enda mer kvalm type senere. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 angående making a murderer. Noen av dere som har lest "An alternate theory"-greiene som stammer fra Brian McCorkle? Reddit har tusen tråder på det og det er mildt sagt helt fakka interessant om man er litt åpen for det. Selvfølgelig viktig å ikke lese noe før man har sett alle episodene. An alternate theory Another suspect Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Idrettsgalla, herlig lørdagsunderholdning! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Jeg skulle gjerne vært enig med deg, men da hadde vi begge tatt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå