OhEasy Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Godt nyttår folkens! Ha en fin dag uansett hva du gjør. I like måte. Enjoy! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Godt nyttår, folkens. Dressen er dampet og renset, jeg har strøket fire skjorter. Nå står bare valget mellom sløyfe eller slips. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Sløyfe! Sørpefull i kveld boys! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Ligger på sofaen , nettopp hatt fiskekaker og nå skal jeg han en lur . Godt nyttår Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Sløyfe! Sørpefull i kveld boys! . Indeed! Blir en grusom morgendag, men fuck it! Godt nyttår alle! Inkludert benbjo, din jævel. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Skal ta meg en cognac etterpå. Gidder ikke bli sørpefull. Så det. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Her i huset går det rolig for seg. Øl drikkes mens musikken på anlegget drønner ut. Ut å skyte raketter etterpå, det blir gøy Godt nyttår folkens Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Godt nytt år folkens!!! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Kan ikke gi meg før det blir tre kleine innlegg av en full faen. Føler meg litt som "To fulle menn" av Jokke nå, og da er alt som det skal være (for min del). Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Ikke rart mange blir blinde på nyttårsaften. Var mange idioter som fyrte av raketter i alle retninger i Oslo sentrum i går. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Eller benytte muligheten til å slippe 90 minutter med smerte? Er på jobb i morra, problemet for min del er bare at jobben min består av å sitte på mobilen så skal holde hardt å ikke få med seg resultatet. Får du betalt for å sitte på mobilen? du er jaggu heldig Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Eller benytte muligheten til å slippe 90 minutter med smerte? Er på jobb i morra, problemet for min del er bare at jobben min består av å sitte på mobilen så skal holde hardt å ikke få med seg resultatet. Og hva slags jobb er dette snakk om? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Vil gjerne legge inn søknad der! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Eller benytte muligheten til å slippe 90 minutter med smerte? Er på jobb i morra, problemet for min del er bare at jobben min består av å sitte på mobilen så skal holde hardt å ikke få med seg resultatet. Og hva slags jobb er dette snakk om? Hvertfall en jobb der det går lenge mellom hver gang man må gjøre noe Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Visste ikke at du satt på Stortinget! 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Ser på Mesternes Mester. Vibeke Skofterud "has let herself go". Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 "Making a murderer" på Netflix, satan så sykt. Jeg begynner på episode 6 nå, og har nok ikke tålmodighet til å vente for lenge med de resterende. Verste er at jeg ikke kan lese meg opp før jeg har sett ferdig alt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Har sett episode 4 nå, sykt bra laget og veldig interessant. Gleder meg til å se resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå