Muggkaare Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Driter i julegaver. Er så digg det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Gaveåpning er bare kleint. Må late som om man blir så jævela glad. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Elsker positiviteten du sprer på forumet banansplitt. Trenger sånne som deg for å opprettholde balansen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Kanskje han ønsket seg et A1-bilde av Louis van Gaal men fikk det ikke? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Gaveåpning er bare kleint. Må late som om man blir så jævela glad. haha, men man får noe så det blir det litt feil å bli misførnoyd. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Gaveåpning er bare kleint. Må late som om man blir så jævela glad. haha, men man får noe så det blir det litt feil å bli misførnoyd. Sier ikke at jeg blir misfornøyd, jeg sier bare at jeg synes det er kleint å måtte spille sykt overlykkelig over hver eneste gave man får og se andre gjøre det samme. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Spesielt når man får det 5te paret av sokker til 19,90. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Dude, noe av det beste man får i jula er sokker. Kjipe der er da. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Gaveåpning er bare kleint. Må late som om man blir så jævela glad. haha, men man får noe så det blir det litt feil å bli misførnoyd. Sier ikke at jeg blir misfornøyd, jeg sier bare at jeg synes det er kleint å måtte spille sykt overlykkelig over hver eneste gave man får og se andre gjøre det samme. ser den ja, yes enda en dusjsåpe liksom haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Noen som har fått noe fint da? Godt på vei inn i John Cross sin bok om Arsene Wengers tid som Arsenal-manager som jeg fikk! Tørketrommel, slipper jeg å bruke penger på det selv Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Var på kino og så Star Wars The Force Awakens for andre gang i dag. Faen hvor heftig bra den er, vil se den igjen! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 For å ikke kjøre Chelsea-tråden ut i offtopic-grøfta; Synes det alltid er morsomt når Emils skal gi andre leksjoner om forumets retningslinjer. Uansett, trodde ikke at "lol" går under SMS-språk lenger. Vi er beyond that for lenge siden. Det står i retningslinjene at SMS-språk er forbudt, men jeg har aldri sett at det har blitt slått ned på de siste årene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg gir ikke "andre" leksjoner, jeg gir deg leksjoner. My young apprentice. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Andre enn deg er jo andre. Av og til virker det kanskje som at vi er en og samme person, men det er vi ikke. Æresord! Hadde vært merkelig å skrive innlegg til seg selv. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Emils med kosten? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Sitter på Birmingham flyplass, rekker å se hele PL-runden, men de har faen ikke en plass som viser det. WTF? Værre enn Norge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå