Madridista1212 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Huff, hangover i dag. Ble en lengere bytur en planlagt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hater julegaver. Vet aldri hva jeg skal ønske meg fra foreldrene mine. Noen tips? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hva trenger du da? Klær, kjøkkenutstyr, penger, tur utstyr, spill etc? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Huff, hangover i dag. Ble en lengere bytur en planlagt. Verste som fins. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jobb igår, fri idag og imårra og tenkte eg måtte holde døgnrytmne noenlunde selv om eg ha fri. Står vanligvis opp 5 på 6. Våkna 08:21 idag og følte meg ganske pigg, skulle bare strekke meg to minutter og våknet 11:44.... Good job dumbass.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hva trenger du da? Klær, kjøkkenutstyr, penger, tur utstyr, spill etc? Trenger ingenting (u)heldigvis. Hadde vært kjekt med litt penger, men dét får jeg ikke. Mulig jeg ønsker meg et nytt par ski eller ei klokke. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Huff, hangover i dag. Ble en lengere bytur en planlagt. Verste som fins.Ble ikke bedre av å sjekke bankkontoen i dag heller baah Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jobb igår, fri idag og imårra og tenkte eg måtte holde døgnrytmne noenlunde selv om eg ha fri. Står vanligvis opp 5 på 6. Våkna 08:21 idag og følte meg ganske pigg, skulle bare strekke meg to minutter og våknet 11:44.... Good job dumbass.. Haha, know that feeling. Skjer støtt og stadig når man bare skal ligge under den varme dyne og "våkne".. Hva trenger du da? Klær, kjøkkenutstyr, penger, tur utstyr, spill etc? Trenger ingenting (u)heldigvis. Hadde vært kjekt med litt penger, men dét får jeg ikke. Mulig jeg ønsker meg et nytt par ski eller ei klokke. Hmm. Litt vanskelig da. Nye ski er vel ikke en dum idè? Bruker ikke klokke selv, men det er sikkert en fin gave hvis du bruker det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Har aldri vært noe problem å gå fra a til b menneske.Andre veien derimot... Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Huff, hangover i dag. Ble en lengere bytur en planlagt. Ble det for mye energy- vodka? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Huff, hangover i dag. Ble en lengere bytur en planlagt. Ble det for mye energy- vodka?Skulle jo egentlig bare se kamp på olearys så dra hjem, men så dro man videre ut etter det!Å ja, det ble litt for mange vodka redbull Endret 7. desember 2014 av Battery12 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 På tide å bytte nick og avatar da Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Ja var ikke trofast mot battery i går:( Skylder på vodkaen.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hater julegaver. Vet aldri hva jeg skal ønske meg fra foreldrene mine. Noen tips? http://www.united.no/nettbutikk/klaer/treningstoy/treningstopp-midlayer Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Første gang på over to måneder at jeg ikke er fullsjuk en eller annen dag i helgen! Julestemningen begynner så smått å sige inn; har pakket og handlet julegaver, har blitt albuet på et kjøpesenter og håndballjentene og Nora Mørk er på TV i dag! Let the Christmas beginulate, hoyvin-glavin! Endret 7. desember 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Da er det fly 2 med kidsa. For dårlig vær ute. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Vokste fort den tråden her gitt! Ellers kan det nevnes at jobbing på Søndager fortsatt er no herk. Endret 7. desember 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Spist middag. Huhei. Diggere enn fitte. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg er trøtt. For lite kaffi i dag. Noen jævlur hadde stålet vannkokeren på felleskjøkkenet på bygget jeg leste på. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Heter ikke kaffi på bokmål Litt snodig at du skriver omtrent alt på bokmål utenom kaffi som er nynorsk og/eller dialekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå