Espp Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Jeg er så skeptisk til Affleck. Bale er Batman for meg og jeg tviler på at godeste Daredevil kan gjøre det bedre! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Mja, håper de har gjort ett bra valg. Men skal noe til å bli bedre enn Bale. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg merker at jeg har null trua på Dawn of Justice. Zack Snyder er blitt en vits av en regissør, og har ikke laget noe severdig siden Watchmen, og Man of Steel stå igjen som en av de dårligste superheltfilmene i nyere tid, bare overgått av den siste filmen i Nolans Batmantrilogi. Sjukt dårlig. Og Henry Cavill, da. For en ukarismatisk og stiv skuespiller. Men jeg hadde selvfølgelig satt pris på en gigantisk overraskelse, for både Batman og Superman er helt konge. Vel, superhelter er helt konge. Men jeg har ikke trua. Har ingen problemer med Ben Affleck heller. God skuespiller, selv om han har vært med i mye dritt. Men det er jo ikke sånn at Daredevil ville vært en god film med noen andre i rolla. Daredevil suger pga. manus og regi, ikke Ben Affleck. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Tror Affleck kommer til å gjør en grei figur som Batman. Skal mye til for å overgå Bale, men før Bale var det ikke veldig mye sprekt (Clooney og Kilmer? ) . Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Synes Lewis Wilson, Robert Lowery, Adam West og Michael Keaton alle er bedre/kulere/mer sjarmerende enn Bale som Batman. Milevis bedre/kulere/mer i mine øyne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Lewis Wilson, Robert Lowery, Adam West blir for gamle filmer for meg. Michael Keaton var bra, men ble igjen overskygget av Jack Nicholson. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg merker at jeg har null trua på Dawn of Justice. Zack Snyder er blitt en vits av en regissør, og har ikke laget noe severdig siden Watchmen, og Man of Steel stå igjen som en av de dårligste superheltfilmene i nyere tid, bare overgått av den siste filmen i Nolans Batmantrilogi. Sjukt dårlig. Og Henry Cavill, da. For en ukarismatisk og stiv skuespiller. Dåriigste superheltfilmer i nyere tid? Joel Schumacher vil ha et ord med i laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg merker at jeg har null trua på Dawn of Justice. Zack Snyder er blitt en vits av en regissør, og har ikke laget noe severdig siden Watchmen, og Man of Steel stå igjen som en av de dårligste superheltfilmene i nyere tid, bare overgått av den siste filmen i Nolans Batmantrilogi. Sjukt dårlig. Og Henry Cavill, da. For en ukarismatisk og stiv skuespiller. Dåriigste superheltfilmer i nyere tid? Joel Schumacher vil ha et ord med i laget. Har hørt at Batman and Robin med kommentarer skal være legendarisk. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Batman Forever er bajs på lik linje med The Dark Knight Rises og Man of Steel, men Batman & Robin er jo kjempevittig. Selvfølgelig en drittfilm på alle måter, men den funker bra med øl og noen kompiser. Stor underholdning. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Syns Man of Steel var et steg i riktig retning. Den første filmen som superman jeg har klart å se. Langt ifra perfekt, men ok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Lewis Wilson, Robert Lowery, Adam West blir for gamle filmer for meg. Michael Keaton var bra, men ble igjen overskygget av Jack Nicholson. Batman blir alltid overskygget av skurken. Kun batman begins som er unntaket Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 I dag er det Star Wars !! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Blir avisoverskriftene mer "click-baitete" og uspesifikke nå er det ikke lenge før vi får overskrifter av typen "person involvert i hendelse". Eventuelt "Du vil ikke tro hva som skjedde med en person som gjorde noe et sted på et tidspunkt." Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Bare jeg som aldri har gitt det minste faen om Star Wars? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Så filmen i går. Hadde kjøpt feil billetter så jeg når jeg hentet de ut, 3D. Jeg kan ikke fordra det egentlig da bildet aldri fyller hele synsfeltet og dermed er det bare rart. Filmen var grei den, 4/6. Men siden jeg er vokst opp med orginalene så blir det litt sånn "meh". Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Den orginale Star Wars-trilogien er så fet at jeg i dette øyeblikket sitter ikledd en dødssexy Star Wars-tskjorte. Ser frem til den nye au, selv om jeg enn så lenge er litt skeptisk. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Den orginale Star Wars-trilogien er så fet at jeg i dette øyeblikket sitter ikledd en dødssexy Star Wars-tskjorte. Ser frem til den nye au, selv om jeg enn så lenge er litt skeptisk. Sitter selv ikledd en hella smud Star Wars-genser akkurat nå. (Fingern' er til Star Wars-haters) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Så Star Wars i går med 55 stk. fra jobb i går (reservert hele luksussalen ) 4/6 av for meg og, ble litt mye hedring og mimring av det gamle, men har stor tro på oppfølgeren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå