Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merker at jeg har null trua på Dawn of Justice. Zack Snyder er blitt en vits av en regissør, og har ikke laget noe severdig siden Watchmen, og Man of Steel stå igjen som en av de dårligste superheltfilmene i nyere tid, bare overgått av den siste filmen i Nolans Batmantrilogi. Sjukt dårlig.  Og Henry Cavill, da. For en ukarismatisk og stiv skuespiller.

Men jeg hadde selvfølgelig satt pris på en gigantisk overraskelse, for både Batman og Superman er helt konge. Vel, superhelter er helt konge. Men jeg har ikke trua.

Har ingen problemer med Ben Affleck heller. God skuespiller, selv om han har vært med i mye dritt. Men det er jo ikke sånn at Daredevil ville vært en god film med noen andre i rolla. Daredevil suger pga. manus og regi, ikke Ben Affleck.

Lenke til kommentar

Jeg merker at jeg har null trua på Dawn of Justice. Zack Snyder er blitt en vits av en regissør, og har ikke laget noe severdig siden Watchmen, og Man of Steel stå igjen som en av de dårligste superheltfilmene i nyere tid, bare overgått av den siste filmen i Nolans Batmantrilogi. Sjukt dårlig. Og Henry Cavill, da. For en ukarismatisk og stiv skuespiller.

Dåriigste superheltfilmer i nyere tid? Joel Schumacher vil ha et ord med i laget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg merker at jeg har null trua på Dawn of Justice. Zack Snyder er blitt en vits av en regissør, og har ikke laget noe severdig siden Watchmen, og Man of Steel stå igjen som en av de dårligste superheltfilmene i nyere tid, bare overgått av den siste filmen i Nolans Batmantrilogi. Sjukt dårlig. Og Henry Cavill, da. For en ukarismatisk og stiv skuespiller.

Dåriigste superheltfilmer i nyere tid? Joel Schumacher vil ha et ord med i laget.

Har hørt at Batman and Robin med kommentarer skal være legendarisk. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lewis Wilson, Robert Lowery, Adam West blir for gamle filmer for meg.

Michael Keaton var bra, men ble igjen overskygget av Jack Nicholson.

Batman blir alltid overskygget av skurken. Kun batman begins som er unntaket
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Så Star Wars i går med 55 stk. fra jobb i går (reservert hele luksussalen  :tease: )

4/6 av for meg og, ble litt mye hedring og mimring av det gamle, men har stor tro på oppfølgeren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...