Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2015 Så den tidligere, stussa litt over "furor", kan umulig være rett måte å skrive det på? http://forthewordconfused.blogspot.no/2013/11/furor-fuhrer.html Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg vil ikke leve i en verden hvor Donald Trump kan bli president i et av verdens mektigste land. Forøvrig juleferie nå! Ubeskrivelig deilig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2015 Så den tidligere, stussa litt over "furor", kan umulig være rett måte å skrive det på? http://forthewordconfused.blogspot.no/2013/11/furor-fuhrer.html Det er skrevet slik med vilje. Pun intended. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2015 Voldemort er så fet, han. Dødskul karakter. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2015 Kulere enn Donald Trump i hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) "It has not been easy for me, my father gave me small loan of one million dollars.." - Donald Trump Kom igjen folkens, ikke vær så harde mot ham. Han har hatt en tøff fortid.. Endret 8. desember 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2015 Kulere enn Donald Trump i hvertfall. Kulere frisyre,i hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2015 Våknet opp for 30 minutter siden. Lys våken, etter 3 timer søvn?? Hva faen. Gidder ikke å vri meg i senga lenger, står liksågodt bare opp da. Dæven det skal bli tungt utover dagen i dag! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2015 Overdriv litt på kaffen Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2015 Må vel det! Hadde lyst å sove et par timer til, men det er komplett umulig når man først har våknet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2015 Da overdriver man litt på sovepillene 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2015 Nah, passer dårlig nå. Skulle stå opp 7 i dag uansett, så et par tabletter nå og klokka passerer lett 15 før jeg våker! Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2015 Føler meg heldig når jeg en sjelden gang passerer 3 timers søvn på en natt. Funker greit, da. Tidlig oppe, mye tid til film og serier osv. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2015 Jaja, har jo fått drukket kaffe. Skrevet innlegg. Blitt skikkelig våken! På tide å dra å trene litt da snart, sånn at jeg kan dette av stolen sovende rundt 13.00! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2015 3 timer er vel ikke så alt for galt. Normalt sett legger jeg meg ved midnatt og står opp 04:30. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Prøvde å legge meg til å sove klokka 3 i natt, men har ligget lys våken og tørket milevis med snørr siden... tror jeg er blitt forkjøla gitt. Jeg sverger på at jeg har nyset minst 30 ganger iløpet av natta. Puta er fortsatt våt av snørr, har begynt på dassrull nr 2 og det drypper snørr ut av nesa mi i skrivende stund mens jeg ligger her. Tenkte det kunne være nyttig info til dem som eventuelt spiser frokost og leser dette her. Skal på et møte med Nav kl 13.30 i dag, så jeg håpa på få i meg noen timer med søvn før det. Ps; kjerringråd til å få stopp på dette jævelskapet mottas med takk. Endret 9. desember 2015 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2015 Vademecum Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2015 Fikk pakkene mine fra BF i går kveld. Julaften kom jaggu meg to uker tidligere i år! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2015 Hva sendte boyfrienden deg da? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå