Mr. President™ Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ifølge en NTNU-studie så har menn bedre stedsans enn kvinner. Jeg antar at det er fordi folk flest har såpass små kjøkken at man egentlig ikke har bruk for en god stedsans. PS. Humor Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 "Kvinner hører til på kjøkkenet"-vits? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Har hamstret noe helt vanvittig med rød- og surkål, kanel og grøtris. Fytti grisen det er billig for tiden! Har nok får et år eller to nå. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 De fleste. Alt selges for 1 kr pakken nå, i en slags priskrig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg trodde gløgg var inkludert i den priskrigen, det var det ikke. Nå er jeg deprimert. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 De har også solgt Edamerost til 25 kr stk. Utsolgt over alt, da. Kjipe greier. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Hun jeg var på butikken ble helt stum når hun så pepperkaker for 1 kr boksen. Syns ikke de er noe gode selv, men prisen er jo helt syk. Endret 4. desember 2015 av Espp Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Damn, edamer er jo skikkelig digg også. Bra pris det. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg trodde gløgg var inkludert i den priskrigen, det var det ikke. Nå er jeg deprimert. Gløgg (uten nøtter og dritt oppi) <3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 De fleste. Alt selges for 1 kr pakken nå, i en slags priskrig. WHAT? Seriøst, jeg trenger en varevogn til i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg trodde gløgg var inkludert i den priskrigen, det var det ikke. Nå er jeg deprimert. Gløgg (uten nøtter og dritt oppi) <3 Uten nøtter og rosiner? Drikk toddy, casual. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 De fleste. Alt selges for 1 kr pakken nå, i en slags priskrig. WHAT? Seriøst, jeg trenger en varevogn til i morgen tidlig. VG har en sak fra i går hvor det står nederst hva butikkene selger. Noen selger gløgg og marsipan for 2/3 kr osv. Syke syke priser. Kjøpte selv 30 pk rødkål, 30 pakker surkål, 15 pakker grøtris og 10 pakker kanel. 85 kr.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Grøt med rødkål og surkål til middag`fram til jul, altså? Om marispan er på tilbud skal jeg bunkre opp, sånn julemarsipan koster jo vanligvis vanvittig mye. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Grøt med rødkål og surkål? Jeg bare Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Håhå, ikke helt planen nei. Med en holdbarhet på over to år, ja så har jeg god tid på å bli kvitt det. Rød- og surkål er godt til mye mer enn bare julemat. Grøten blir å ta litt lengere tid, selv om jeg er utrolig glad i det. Blir veldig fort mettet og lei på grøt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Grøt med rødkål og surkål? Jeg bare Ikke glem marsipangris til dessert! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 De fleste. Alt selges for 1 kr pakken nå, i en slags priskrig. WHAT? Seriøst, jeg trenger en varevogn til i morgen tidlig. VG har en sak fra i går hvor det står nederst hva butikkene selger. Noen selger gløgg og marsipan for 2/3 kr osv. Syke syke priser. Kjøpte selv 30 pk rødkål, 30 pakker surkål, 15 pakker grøtris og 10 pakker kanel. 85 kr.. Mister jo litt av sjarmen da. Julemat skal jo henholdsvis tilhøre julen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) De ferdigpakkene med rødkål og surkål er så jævlig triste. Lag store mengder selv og frys ned. Det er enkelt og greit, og uendelig mye bedre. Kan jo ikke sammenlignes en gang. Og god mat er god mat hele året, og egner seg derfor 365 dager i året. Det at visse typer mat "kun" skal spises i visse sammenhenger er så sinnsykt kjedelig. Endret 5. desember 2015 av Egg Shen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Ja det er jeg enig i, med å lage seg ribbe i juni er veldig spesielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå