Mr. President™ Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Har skaffet meg Chromecast. Gleder meg til eksamen er ferdig, da skal jeg bruke den til å leie en film gratis. Forhåpentligvis blir Southpaw tilgjengelig på Play i Norge før 31.12 som er da tilbudet utgår. Ellers er 8 Mile aktuell. Vet ikke hvorfor jeg ikke har sett den før. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Southpaw ligger på Popcorn Time. Og 8 Mile er fantastisk, selvfølgelig gitt at du liker hip-hop. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Bruker dere VPN når dere streamer fra Popcorn Time? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Gjorde en gammel eksamensoppgave idag. Faget har 4 timers eksamen. Jeg brukte 6-7 timer på å komme meg gjennom... Lover ikke bra Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Bruker dere VPN når dere streamer fra Popcorn Time? Jeg gjorde det når det funket i alle fall. Knipsolini: Den svenske Popcorn-Time altså? Var noe på IT-Avisen om at den mest populære var tilbake igjen, men de instruksene fungerte bare for serier, og de var ikke komplette. Kan jo selvfølgelig laste ned torrent selv, men nå får man jo med 1 gratis leiefilm med Chromecast så jeg tenkte jeg skal bruke den. Helst på Southpaw da 8 Mile er en slik film jeg liker ha i hyllen. Er relativt godt interessert i Hip-Hop, for det meste Eminem, men også enkelte andre sanger. Endret 24. november 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 For en merkelig situasjon å være i. Godt interessert i Eminem, men ikke fått karra seg til å få sett 8 Mile i løpet av de siste 13 åra. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Jeg var rimelig ung da den kom ut.... Har vært mer interessert i sangene hans de siste par årene egentlig. Husker da Recovery kom ut, men jeg likte ikke albumet så veldig godt da. Mest pga. av at det gikk litt for kjapt for meg og at jeg ikke gadd å forstå tekstene. Ellers så har jeg aldri tenkt å se på den. Ser egentlig ikke så veldig mye på filmer, bare serier. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Da har du hatt litt over 700 dager til å se en film på 2 timer da. Ikke verdensmester til å prioritere med andre ord. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Eller så har jeg rett og slett ikke vurdert å se den før nå. Tro det eller ei. Endret 24. november 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Veit ikke hva jeg har for noe, men Popcorn time som er lastet ned på mobilen (Android) funker fortsatt. Leste at Popcorn Time var ferdig for en stund tilbake, men jeg så i hvertfall to filmer på den i går. Mulig at den ikke lenger blir oppdatert da. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 https://www.facebook.com/1428150267478716/videos/1496279610665781/ Frem med dansefoten,, det er helg! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Will do! http://www.youtube.com/watch?v=sCCuGztL-Uc Endret 27. november 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Hater å vente på varer når man kjøper på nett. Har lyst på tingene nå jo.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Det finnes en fantastisk løsning for slikt; fysiske butikker! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Nei. Alt for dyrt og i tillegg fører veldig få av dem hodetelefoner jeg er interessert i! Har måtte bestille hver eneste gang. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Gikk litt mer crazy enn jeg hadde tenkt i går, så nå venter jeg på 3 pakker i Posten (og med 3 flere enn det som var meninga ) . Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg har egentlig ikke kontroll på hvor mange pakker jeg venter. Har bestilt litt forskjellig ting i det siste, ikke noe særlig dyrt, brukte heller ikke noe særlig med penger igår, et par bestillinger, for det meste fra Proteinfabrikken. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Har planlagt å kjøpe meg ny PC etter nyttår, men endte opp med å bestille igår. Fant en grei deal. I tillegg impulskjøpte jeg et spill og et par t-skjorter Så om man trekker fra det planlagte PC-kjøpet brukte jeg ikke voldsomme mengder jeg heller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Siste eksamen i dag, så nå har jeg en lengre vinterferie enn vanlig som blir sykt digg! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Siste eksamen neste uke, men har også en case som skal leveres innen fristen om to uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå