Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har skaffet seg Fallout 4? 

 

Godt i gang her. Gir meg ikke samme god-følelse som tidligere Fallout spill, jeg har faktisk tatt meg i å kjede meg etter rundt 10 timer spilletid. Men, Fallout er en av mine absolutte favorittserier, så kommer til å fullføre, og forhåpentligvis blir det mer artig utover. Den nye byggingen er bare en ganske dårlig gimmick, men du får i hvertfall en grunn til å hamstre junk denne gangen :)

Lenke til kommentar

Noen som har skaffet seg Fallout 4?

Yes, jeg har skaffa det på PC. Har allerede brukt 19 timer på det og føler fortsatt at jeg bare så vidt har begynt, det er så jævlig mye å utforske hele tiden at det aldri tar slutt. Skulle likt å sett spillet var litt bedre optimalisert, kanskje det blir bedre med patcher etter hvert, men det har ikke ødelagt spillopplevelsen min. Årets spill.

 

e: helvetes mobil...

Endret av .AN.XVIII.IV:.
Lenke til kommentar

Jeg har bikket alderen hvor jeg må være drita for å dra ut, så jeg gidder ikke styrte nedpå for å ta igjen de andre. Men jeg var heldigvis så sliten at jeg kom meg i form etter noen få øl, og fulle venner fremsto litt mer akseptable. Nå er eneste problemet at vi dro på verdens dyreste utested, så jeg svei av langt mer enn budsjettert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg ser heller ikke poenget, må ikke drikke meg drita for å ha det kjekt.

Men for min del, så har jeg god kontroll, og får ikke bakrus (med mindre jeg drikke enkelte ting), og det er jo på sett og vis "den sosiale normen".

Er langt mer mas med å ikke drikke, enn hele prosessen med å drikke (en del) alkohol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...