Espp Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 15 ways to spot a lesbian: http://www.autostraddle.com/15-ways-to-spot-a-lesbian-according-to-some-really-old-medical-journals-139954/ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Ganske lei av å skrive nå. Kjedelig! Tror kanskje det blir en film og sengen straks. Filmtips mottas med takk. Den beste filmen du har sett, men stort sett alle som er på topp på IMDB har jeg sett. Endret 6. desember 2014 av Espp Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Sitter og venter på telefon fra drankervenner som skal kjøres hjem. Blæh. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Apropos film: Hvilke serier følger dere med på atm? Ser på disse: Person of Interest (sesong 2) The Walking Dead (sesong 5) Supernatural (sesong 10) Homeland (sesong 4) The 100 (sesong 2) How To Get Away With Murder (sesong 1) Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Ser på: - Hannibal - Parks and recreation - New Girl (sove serien) Akkurat sett ferdig Lilyhammer, Modern Family og Trailer Park Boys. Ser fram til: - Lilyhammer - House of Cards - Blacklist - Modern Family Kan anbefale Hannibal sterkt. Det er en latterlig bra psykologisk skildring over hele serien. Har aldri opplevd noe sånt før. Serien er ganske nært filmene! Endret 6. desember 2014 av Espp Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Sitter og venter på telefon fra drankervenner som skal kjøres hjem. Blæh. Måtte ut å jobbe jeg og. Tomt på bankkort, tomt på Mastercard. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Er Hannibal like interessant for oss som er litt mindre interesserte i psykologi da? Har sett første sesongen av The Blacklist. Litt treg start, men det ble mye bedre utover. Har ikke orket å starte på episode 2 av sesong 2 ennå. Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Espp: Etter at jeg var ferdig med IMDB (ihvertfall det meste fra 1970 og frem til idag), så gikk jeg over til en side som heter "They Shoot Pictures, Don't They?". Hakket mer alternativt mye av det som er der, men samtidig også utrolig mye bra, spesielt på lista over filmer fra det 21st århundret [link]. (Kanskje ikke helt tingen etter en dag med lesing men... ) Ellers så pleier jeg ofte å gå etter regissører, du kan f.eks. se om det er noen filmer av Coenbrødrene, Nolan, Fincher, Kubrick, osv du ikke har sett. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 @Rolls: Uten tvil. De fleste jeg kjenner som har sett den elsker serien. Den er ikke tung, men bare skildret på en veldig spesiell og dyptgående måte. Ekkel er den også! @blured: skal sjekke det ut straks. Må lufte bikkjene først Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 House of cards og sunny in philadelphia er alt som trengs for å komme seg gjennom et år, med litt PL og da selvfølgelig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 @blured: Hadde sett mye av filmene de hadde der også, men det var en del jeg ikke kjente igjen navnet på. Skal teste ut en film derfra i kveld. @berZerk: Et helt år? House of Cards har jeg så stor dille på at den varer i rundt 1,5 - 2 døgn før jeg har sett hele sesongen! Kanskje jeg ser mye på serier, men jeg har de ofte på i bakgrunnen når jeg gjør andre ting. Serier hvis jeg gjør noe hjernedødt og musikk hvis jeg må konsertere meg om det jeg gjør. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 American Psycho. Alle andre råd er fra nå av mindreverdige. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Tenk så trist livet mitt har blitt når det har blitt vanlig å være på skolen klokka 8 på søndager. Det skal bli en møysommelig prosess i juleferien å omvende meg til B-menneske igjen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Har aldri vært noe problem å gå fra a til b menneske. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 White Collar er en av mine favoritter som ikke har blitt nevnt her enda. Og Orange Is The New Black. Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 @blured: Hadde sett mye av filmene de hadde der også, men det var en del jeg ikke kjente igjen navnet på. Skal teste ut en film derfra i kveld. Ja, er derfor jeg gikk over til å se TV-serier. Bruker ofte mer tid på å finne nye filmer å se, fremfor å faktisk se de... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 White Collar er en av mine favoritter som ikke har blitt nevnt her enda. Og Orange Is The New Black.Og White collar avsluttes nå ? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Ja, det er sant. Men for folk som ikke har sett den, er det verdt å se! Hva driver folket med denne søndags morgen? Endret 7. desember 2014 av Malvado Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Følger ikke med på så mange serier om dagen. De få jeg føler meg på av nyere serier er på pause (Game of Thrones, Fargo, True Detective). Så da koser jeg meg litt med The Munsters og The Twilight Zone når jeg har tid. Begge er selvfølgelig top notch. The Munsters er en type sitcom jeg vanligvis ikke liker, men alle horror-referansene gjør at jeg koser meg godt med serien allikevel. Skal ikke så mye til før jeg liker noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå