Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser på:

- Hannibal

- Parks and recreation

- New Girl (sove serien)

Akkurat sett ferdig Lilyhammer, Modern Family og Trailer Park Boys.

Ser fram til:

- Lilyhammer

- House of Cards

- Blacklist

- Modern Family

Kan anbefale Hannibal sterkt. Det er en latterlig bra psykologisk skildring over hele serien. Har aldri opplevd noe sånt før. Serien er ganske nært filmene!

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Espp: Etter at jeg var ferdig med IMDB (ihvertfall det meste fra 1970 og frem til idag), så gikk jeg over til en side som heter "They Shoot Pictures, Don't They?". Hakket mer alternativt mye av det som er der, men samtidig også utrolig mye bra, spesielt på lista over filmer fra det 21st århundret [link]. (Kanskje ikke helt tingen etter en dag med lesing men... :p)

Ellers så pleier jeg ofte å gå etter regissører, du kan f.eks. se om det er noen filmer av Coenbrødrene, Nolan, Fincher, Kubrick, osv du ikke har sett.

Lenke til kommentar

@blured: Hadde sett mye av filmene de hadde der også, men det var en del jeg ikke kjente igjen navnet på. Skal teste ut en film derfra i kveld.

@berZerk: Et helt år? House of Cards har jeg så stor dille på at den varer i rundt 1,5 - 2 døgn før jeg har sett hele sesongen! Kanskje jeg ser mye på serier, men jeg har de ofte på i bakgrunnen når jeg gjør andre ting. Serier hvis jeg gjør noe hjernedødt og musikk hvis jeg må konsertere meg om det jeg gjør.

Lenke til kommentar

Følger ikke med på så mange serier om dagen. De få jeg føler meg på av nyere serier er på pause (Game of Thrones, Fargo, True Detective). Så da koser jeg meg litt med The Munsters og The Twilight Zone når jeg har tid. Begge er selvfølgelig top notch. The Munsters er en type sitcom jeg vanligvis ikke liker, men alle horror-referansene gjør at jeg koser meg godt med serien allikevel. Skal ikke så mye til før jeg liker noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...