Mr. President™ Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Likte tittelen Men burde kanskje ikke tråden ligge i \fotball og ikke i \fotball\Premier League? Eller kanskje ihvertfall ha en snarvei der siden folk flest henger i Premier League-forumet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hei. Jeg er på jobb.Hei. Jeg er hjemme. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Liker at den er her! Det er jo her alt skjer Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Det er din lekse å finne ut til i kveld.Nekter. Boikotter butikken da eg syns dørene er for trange. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Er du ute på sjø'n, joltus? Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 I dag har jeg lært et lass av barn å hylle Satan, de sterkes konge. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg har oppdaget Kollektivet. Faen så mye genialt de har laget det siste året. Enda ikke fått sett en hel episode, kun en del av det som ligger på You Tube. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Er du ute på sjø'n, joltus?Nope, i kongeparken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Mitt liv.... Funnet kjærligheten på møteplassen? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hva jobber du med egentlig, Jotun? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Mitt liv.... Du er heldig.. Mitt liv (for tiden) består av 10-12 timer lange dager med nesa i bøkene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hva studerer du, Knewt? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Mitt liv.... Du er heldig.. Mitt liv (for tiden) består av 10-12 timer lange dager med nesa i bøkene Know that feeling. Jobber borte for tiden og har to eksamener de neste ukene. Har absolutt ingen fritid. Savner PS4 og FIFA.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Mitt liv.... Du er heldig.. Mitt liv (for tiden) består av 10-12 timer lange dager med nesa i bøkene Know that feeling. Jobber borte for tiden og har to eksamener de neste ukene. Har absolutt ingen fritid. Diskusjon.no er en del av pensum eller? 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Mhm, uten tvil Ok, ok.. Jeg finner tid til å se og snakke om fotball. Greit Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hva studerer du, Knewt? Økonomi og administrasjon. Ikke så heftige studier, men så var det skippertaksmetoden da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Mitt liv.... Funnet kjærligheten på møteplassen? Haha, kødd. Lurte på hvem som kom til å kommentere den først. Menne nei, er bare inne å vindushopper Endret 1. desember 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Kaffe, Run the Jewels og vold. PS: Fikk en Japp i luke #2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå