Sexylubb1 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Lager stort sett maten jeg og. Dama vil ikke/synes hu ikke er flink nok. Det stemmer jo selvsagt ikke, og jeg tabber meg ut med å ikke følge med jeg og. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Ganske balansert her. Jeg er dog mye kjedeligere enn henne og lager enkel mat, mens hun gjør det så jævla avansert Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Avansert trenger ikke være antonymt med enkelt. Gryteretter er jo jævlig digg og kan virke avansert, men man gjør stort sett ikke mer enn å kutte grønnsaker og kjøtt og hive det i ei gryte sammen med krydder. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Neida, det er sant. Jeg tyr derimot til de litt enklere variantene, som krever mindre innsats og tid. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Fiskepinner? Fiskepinner med pommes frites og majones og stekt løk. Dynk alt i grillkrydder. Mmmmm Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Fiskepinner? Fiskepinner er jo the shit da! I stedet for å lage fra bunnen av støtter jeg til min faste venn Toro blant annet Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Hjemmelaget fiskegrateng er også nydelig! I tillegg får man mye mer fisk. Burde være ørret da. Laks blir fort veldig tamt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Ble fiskekaker, potet og gulrøtter her i dag. Gleder meg til å dra hjem i jula, må nesten få mormor til å lage fiskegratengen sin! Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Hjemmelaget fiskegrateng er også nydelig! I tillegg får man mye mer fisk. Burde være ørret da. Laks blir fort veldig tamt. Hjemmelaget fiskegrateng er helt suverent, men når jeg først skal lage fiskegrateng bruker jeg enten kveite eller breiflabb. Fisk med masse deilig smak. Suverent god kaffe og fissebra japansk nazi-thrash til frokost. Disse japanerne, altså, de kunne virkelig sin nazi-thrash på 80- og tidlig 90-tall. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Iskrigerne igang igjen! Helt fuckings konge! 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Åja, nei. Ok. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Iskrigerne er det beste som går på TV2 i høst imo. Fantastisk underholdning med Brede på tur. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Sett de to første nå. Er det bare meg eller er sesong 2 mer staget / skuespill? Føler sesong 1 var jævelig ekte. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ishockey ZzzzZzzzz. Er lite gøy å se på så lenge ikke tenner fyker og blod renner. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Er en del blod som renner i Iskrigerne, men det er det som skjer av banen som er virkelig underholdende. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Greier meg fint med min eget liv, trenger ikke å se noen andre sitt. Big Brother generasjonen..... \fikset skriveleif\ Endret 11. november 2015 av AllFather 3 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Bodde en liten periode med en svenske i kollektiv. Så mye mer ishockey den tiden enn jeg har gjort resten livet. Ikke helt min favoritt, med andre ord.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå