Wackee Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Nylig sett ein sesong av Dexter. Kjem nok ikkje til å fortsette. Ikkje like spennende karakterer for min del. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Noen som liker Suits? Da kan jeg anbefale How To Get Away With Murder. I motsetning til Suits som handler om næringslivet og sivile søksmål bla.a. så går HTGAWM som dere sikkert skjønner, strafferettslige saker. Det er ikke masse tilfeldige saker, hele serien har en tvist Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 De to første sesongene av Dexter er solide, og da spesielt den første. Men sesong 3 er vel det verste som noen gang er laget for TV. Überdritt fra en dimsnesjon ukjent. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Enig med Egg Shen. Sesong fire igjen er noe av det beste noensinne, og så går det rett nedover igjen etter det. Ikke sett siste sesong. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Sesong fire er jævla bra ja. Sesong 8 er derimot helt aids Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Dama lagde kake til meg, og den er nesten uspiselig. Heldigvis er hun ikke til stede når jeg prøver å spise den, og senere kvitter meg med bevisene. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Dama lagde kake til meg, og den er nesten uspiselig. Heldigvis er hun ikke til stede når jeg prøver å spise den, og senere kvitter meg med bevisene. Du fikk i hvertfall kake. Jeg fikk besøk av brannvesen og nedsota kjøkken da dama mi skulle prøve det samme 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Hmm, har enda ikke møtt en dame som ikke kan bake. Jeg trodde det lå i genene. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Hmm, har enda ikke møtt en dame som ikke kan bake. Jeg trodde det lå i genene. Hun jeg bor med er levende bevis på at så ikke er tilfelle. Skal den spises må jeg lage maten selv eller være villig å ta risikoen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Tja, hadde en kjæreste for mange år siden som absolutt ikke kunne steke mat. Alt ble brent, og jeg mener seriøst alt. Så alt er vel mulig, men begynte hun å bake ble det sykt bra. Både brød og kake Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Kan hun bake kan det meste tilgis. Jeg skjønte det var rimelig håpløst da vi akkurat hadde flyttet sammen og hun skulle koke poteter. Hun kokte opp vannet, tok av kjelen, la potetene oppi og lot de trekke. Ble sen middag den dagen.. Vi er blitt enige om at baking foregår kun når begge er hjemme etter branntiløpet sist.. Endret 9. november 2015 av archongamer Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Åhåhååhå, å trekke poteter en jo en rimelig fin ting å finne på! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Sikkert godt med Fjorland-erfaring. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) . Endret 9. november 2015 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Sikkert godt med Fjorland-erfaring. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Damn boy.. Kun 4 ganger? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 I forholdet jeg gikk ut av for halvannen måned siden var det stort sett jeg som lagde mat Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Heldig jeg som har ei dame som lager nydelig mat hver gang skjønner jeg! Men hun er heldig hun også, for jeg både liker, og kan lage, goood mat. Endret 9. november 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 En dame som ikke kan lage mat eller bake er ei en dame verdt å ta vare på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå