banansplitt™ Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Julebord uten mat? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Ikke et ordentlig julebord uten mat altså.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Det er mat, men blir nok ikke før litt senere. Mye alkohyl før den tid antagelig. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Ta deg ein cheeseburger på vegen om mulig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Det er mat, men blir nok ikke før litt senere. Mye alkohyl før den tid antagelig. Ahh, ja hadde meg et sånt julebord for 4 år siden. Var hjemme igjen klokka 20:00. Kvelden og dagen derpå var totalt ødelagt! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Da var man singel! Slapp jeg den julegaveutgiften! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Faen er det jul snart ja Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 40 dager til dim! :D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Da var man singel! Slapp jeg den julegaveutgiften! Gratulerer/kondolerer Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Har sett hele sesong 1 av Narcos nå Anbefales til alle som digger Breaking Bad. Og nå skal jeg gi Game of Thrones en til sjanse for tredje gang bare pga hypen. Husker første episode var dritgørr... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Pablo Escobar var en rik jævel! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Narcos er konge ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg har vært i king's landing Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Skal på ferie med dama i januar/februar og ser etter plasser å dra. Vurderer Montenegro. Noen som har vært der? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Skal på ferie med dama i januar/februar og ser etter plasser å dra. Vurderer Montenegro. Noen som har vært der? Min far elsker det. Ikke vært der selv enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Var i Dubrovnik, Kroatia tidligere i år med kjæresten, er litt samme terreng,mat og slikt. Det var en veldig fin tur. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Og nå skal jeg gi Game of Thrones en til sjanse for tredje gang bare pga hypen. Husker første episode var dritgørr... Kan jo ikke gi opp en serie etter en episode, og da spesielt ikke en serie som Game of Thrones hvor dialog og karakterer er 99% av morroa. Må la karakterne få vokse seg store og fine, og bare lene seg tilbake og nyte dialogen. Må også legge til at hver eneste scene som inkluderer to eller flere av disse karakterne er blant tidenes beste scener uansett hvordan man vrig og vrenger på det: Tyrion, Cersei, Petyr, Varys, Tywin, og Olenna. Helt sjukt velskrevet og bra, og jeg kunne fint tatt en sesong på ti eposider hvor disse satt rundt et stort bord og pratet, og kun det. Helt, helt suverent! Men Game of Thrones er et politisk drama, og det må man nesten være forberedt på. Det er ikke en eventyrserie, actionserie eller noe sånt. 100% politisk drama. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Har sett hele sesong 1 av Narcos nå Anbefales til alle som digger Breaking Bad. Og nå skal jeg gi Game of Thrones en til sjanse for tredje gang bare pga hypen. Husker første episode var dritgørr... Jeg så episode 1-5 av GoT kanskje 5-6 ganger over en periode på 3-4 år før jeg endelig greide å komme meg videre. Angrer ikke et sekund, fantastisk serie! Men de første episodene er pain. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Ga dama et tilbud, se 3 episoder av game of thrones og om du ikke vil fortsette videre så skulle hun få slappe til meg. Hun har sett alt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Og nå skal jeg gi Game of Thrones en til sjanse for tredje gang bare pga hypen. Husker første episode var dritgørr... Kan jo ikke gi opp en serie etter en episode, og da spesielt ikke en serie som Game of Thrones hvor dialog og karakterer er 99% av morroa. Må la karakterne få vokse seg store og fine, og bare lene seg tilbake og nyte dialogen. Må også legge til at hver eneste scene som inkluderer to eller flere av disse karakterne er blant tidenes beste scener uansett hvordan man vrig og vrenger på det: Tyrion, Cersei, Petyr, Varys, Tywin, og Olenna. Helt sjukt velskrevet og bra, og jeg kunne fint tatt en sesong på ti eposider hvor disse satt rundt et stort bord og pratet, og kun det. Helt, helt suverent! Men Game of Thrones er et politisk drama, og det må man nesten være forberedt på. Det er ikke en eventyrserie, actionserie eller noe sånt. 100% politisk drama. Exactly. Altfor mye dialog og lite action. Ikke helt min greie. Ga opp Game of Thrones, begynte på Dexter. Kommet til episode 4 og synes serien er bra, spennende og underholdende så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå