Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og nå skal jeg gi Game of Thrones en til sjanse for tredje gang bare pga hypen. Husker første episode var dritgørr...

 

Kan jo ikke gi opp en serie etter en episode, og da spesielt ikke en serie som Game of Thrones hvor dialog og karakterer er 99% av morroa. Må la karakterne få vokse seg store og fine, og bare lene seg tilbake og nyte dialogen. Må også legge til at hver eneste scene som inkluderer to eller flere av disse karakterne er blant tidenes beste scener uansett hvordan man vrig og vrenger på det: Tyrion, Cersei, Petyr, Varys, Tywin, og Olenna. Helt sjukt velskrevet og bra, og jeg kunne fint tatt en sesong på ti eposider hvor disse satt rundt et stort bord og pratet, og kun det. Helt, helt suverent!

 

Men Game of Thrones er et politisk drama, og det må man nesten være forberedt på. Det er ikke en eventyrserie, actionserie eller noe sånt. 100% politisk drama.

Lenke til kommentar

Har sett hele sesong 1 av Narcos nå Anbefales til alle som digger Breaking Bad.

 

Og nå skal jeg gi Game of Thrones en til sjanse for tredje gang bare pga hypen. Husker første episode var dritgørr...

 

Jeg så episode 1-5 av GoT kanskje 5-6 ganger over en periode på 3-4 år før jeg endelig greide å komme meg videre. Angrer ikke et sekund, fantastisk serie! Men de første episodene er pain.

Lenke til kommentar

 

Og nå skal jeg gi Game of Thrones en til sjanse for tredje gang bare pga hypen. Husker første episode var dritgørr...

 

Kan jo ikke gi opp en serie etter en episode, og da spesielt ikke en serie som Game of Thrones hvor dialog og karakterer er 99% av morroa. Må la karakterne få vokse seg store og fine, og bare lene seg tilbake og nyte dialogen. Må også legge til at hver eneste scene som inkluderer to eller flere av disse karakterne er blant tidenes beste scener uansett hvordan man vrig og vrenger på det: Tyrion, Cersei, Petyr, Varys, Tywin, og Olenna. Helt sjukt velskrevet og bra, og jeg kunne fint tatt en sesong på ti eposider hvor disse satt rundt et stort bord og pratet, og kun det. Helt, helt suverent!

 

Men Game of Thrones er et politisk drama, og det må man nesten være forberedt på. Det er ikke en eventyrserie, actionserie eller noe sånt. 100% politisk drama.

 

 

Exactly. Altfor mye dialog og lite action. Ikke helt min greie.

 

Ga opp Game of Thrones, begynte på Dexter. Kommet til episode 4 og synes serien er bra, spennende og underholdende så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...