knipsolini Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Noen som kan forklare meg hvorfor så mange klikker på Karpe Diem? Jeg har bare hørt sangen én gang, men hvordan er den "hatefull og nedsettende"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hører ikke på norsk hiphop Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hører ikke på folk fra ghettoen 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Noen som kan forklare meg hvorfor så mange klikker på Karpe Diem? Jeg har bare hørt sangen én gang, men hvordan er den "hatefull og nedsettende"? Hvis du snur saken på hodet ville alle sagt den var hatefull og nedsettende, men siden de er på "riktige" siden kan de tydeligvis kalle sine meningsmotstandere hva de måtte ønske. Derfor er det nok mange som reagerer på den, uten at jeg personlig orker å bry meg mye hva to ubetydelige rappere måtte mene i samfunnsdebatten. Uansett, de som går til "krig" mot netttrollene må jo nesten regne med å få høre det. Ligger vel i sakens natur.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hører ikke på norsk hiphop Kjiping. FIssefete plater, og Warlocks-skiva er jo en skikkelig perle av et album. Virkelig, virkelig god plate. Legendarisk fett album! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hører ikke på folk fra ghettoenEr alle rappere fra ghettoen eller mener du bare de to? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Ikke alle men det er vel ikke langt ifra. De to der derimot har jeg aldri taklet. Er nivået over kriminelle for meg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hvor ligger Mourinho da? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hakket over de igjen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Ahh, den er så fet den. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hvilket nivå ligger Eminem på da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hører ikke på norsk hiphop Kjiping. FIssefete plater, og Warlocks-skiva er jo en skikkelig perle av et album. Virkelig, virkelig god plate. Legendarisk fett album! Warlocks er unntaket. Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Han "nye" Eminem Mads Veslelia er jævla oppskrytt når vi først er inn på norsk hiphop. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Stemmen og rytmen høres ikke veldig ulikt ut som Eminem. Det er hovedsakelig derfor han sammenlignes med Eminem. Selve tekstene hans er faktisk ikke så verst. Ikke Eminem, men han har definitivt talent. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Hip hop på norsk suger alltid. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 https://www.youtube.com/watch?v=c9h2DIEe1_c Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Har glemt å spise idag og skal på julebord om 40 minutter. Jaja. Blir en billig kveld, kommer jo til å bli rimelig fort bedugget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå