knipsolini Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Hva er billigst; bestille hotellrom en uke før, eller på dagen man trenger rom? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Varierer Lenke til kommentar
atwater Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Kommer an på tilgjengeligheten Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Det kan bli; Enten jævlig dyrt Litt billigere Eller så risikerer du å ikke få noe rom. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Prøvde den vente-ut-taktikken der da jeg skulle hjem fra København for to uker siden. Det ble enten jævlig dyrt eller litt billigere ja. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Jeg tenker det må være en del ledige rom nå i november, off-season. Får se om jeg blir mindre lat i løpet av helgen, og begynner å lete litt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Er vel ikke noen ledige rom på noen hoteller, uansett hvor i verden du skal. Alle er vel full"booket" av "flyktninger". 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 men i helsiket........................... 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Noen her som bruker Fitbit? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Jeg bruker Fitbit. Har Charge, uten Hr. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Jeg har brukt min i over 24 timer nå og i appen så står det fortsatt "Battery full" (har syncet ja). Hva betyr full? Av erfaringer jeg har lest så varer batteriet i mellom 4-5 dager. Viser den ikke batteriprosent? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Har Charge HR... Varer sett fire dager. Men jeg bruker den bare som vekkerklokke nå og da varer den lenger.... Jeg reagerer voldsomt på plasten. Får utslett. Fikk ikke det av gamle Fitbit flex Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Men hvordan blir batteriet vist i mobilappen? Jeg ladet den til fullt en eneste gang i går (første dag jeg tok den i bruk), Jeg hadde den på i ca. en halvtime med HR på før jeg løpte på tredemølle i ca. 20 minutter. Jeg failet litt, istedenfor å velge treadmill så valgte jeg vanlig run slik at gps var på.... Så gikk jeg over til vanlig styrketrening i ca. 30 minutter.... 1 times tid senere så ladet jeg den til fullt. Så spilte jeg fotball i nesten 2 timer straight. HR var på hele tiden, hele dagen (og natten). Hadde den på i natt med silent alarm. I appen står det fortsatt "Battery Full". Den har blitt syncet sånn 40 ganger. Viser den virkelig ikke batteriprosent eller estimert tid igjen? Man kan se noenlunde hvor mye man har igjen på selve klokka, rundt 20% er brukt opp ser det ut til, men i appen står det både "Battery Full" og i Dashboard ved siden av "Connected" så er batteriikonet helt fullt. Er det riktig? Endret 5. november 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Full, medium, tom. Jeg får epost når den bør lades. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Jeg har hatt min egen stalker. For et liv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Espen ester pirelli er en god kursholder. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 NAV seminar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Tror du forveksler meg med banan. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Tror du forveksler meg med banan. Hah. Aldri mottatt en krone fra NAV. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Ditto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå