Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Nå kjenner jeg ikke hele historien, men utifra det jeg har hørt så hørtes det fair nok ut av han.

Hadde det vært en annen artist hadde nok ikke de fleste hevet et øyenbryn en gang. 

 

På en annen måte er også positivt, så kanskje fansen etterhvert oppfører seg som normalt, og ikke som dyr. 

Lenke til kommentar

Nå kjenner jeg ikke hele historien, men utifra det jeg har hørt så hørtes det fair nok ut av han.

Hadde det vært en annen artist hadde nok ikke de fleste hevet et øyenbryn en gang. 

 

På en annen måte er også positivt, så kanskje fansen etterhvert oppfører seg som normalt, og ikke som dyr. 

 

Lol. Pga litt vann på en scene og 2-3 fans i umiddelbar nærhet som gjør det litt vanskelig for'n å tørke opp?

Lenke til kommentar

Jeg kan godt forstå han. Bare fordi noen er kjent så forventes det at de ikke skal bry seg omså de blir halt og dratt i under hele konsernen og nærmest dynket i vann og øl fra publikum. Jeg har sett konserter hvor bandet har fått flasker kastet etter seg "på skøy", mens folk har blitt sure når de sluttet å spille.

 

Jeg bryr meg midt bak om Beveren, men det haddr aldri blitt like mye oppstyr om det var noen andre.

Lenke til kommentar

Pøh. 

 

1. Han hadde ikke trengt å tørke det opp. Helt på kanten av scenen. Ingen fare for å skli i det.

 

2. Han hadde ikke trengt å gjøre det selv. Dette er stagehand eller ProSec sin oppgave.

 

3. Det havner vann/øl på scenekanten HVER eneste konsert med litt liv i publikum uansett. Irrasjonelt å skulle bry seg om det.

 

Har vært på mange hundre, kanskje tusen konserter siden jeg begynte i festivalbransjen for 8 år siden, og jeg har aldri sett noen artister reagere på noe sånt.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...