AllFather Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Vedder på Emils. Ble litt kåt og jizza på scenen. Bever ble sur og gikk hem. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Spent på hva som skjer med de som fikk han til å klikke. Blir neppe veldig populære i skolegården. http://www.tv2.no/2015/10/30/underholdning/justin-bieber/7567374 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Så på reddit der noen hadde linka til Facebookprofilen til hu ene jenta. Folk har jo klikka helt mongo, 100vis av stygge kommentarer på hver av bildene hennes. Hun kan ikke ha det mye chill nå ass. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Spent på hva som skjer med de som fikk han til å klikke. Blir neppe veldig populære i skolegården. http://www.tv2.no/2015/10/30/underholdning/justin-bieber/7567374 Haha, men reagerte neste mer på den rød boksen som TV2 har kalt "Bieber-skandalen" Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Takler du ikke å være kjendis, ja, så får du rett og slett bare droppe det da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Nå kjenner jeg ikke hele historien, men utifra det jeg har hørt så hørtes det fair nok ut av han. Hadde det vært en annen artist hadde nok ikke de fleste hevet et øyenbryn en gang. På en annen måte er også positivt, så kanskje fansen etterhvert oppfører seg som normalt, og ikke som dyr. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Nå kjenner jeg ikke hele historien, men utifra det jeg har hørt så hørtes det fair nok ut av han. Hadde det vært en annen artist hadde nok ikke de fleste hevet et øyenbryn en gang. På en annen måte er også positivt, så kanskje fansen etterhvert oppfører seg som normalt, og ikke som dyr. Lol. Pga litt vann på en scene og 2-3 fans i umiddelbar nærhet som gjør det litt vanskelig for'n å tørke opp? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Selv om man tjener bra må man kunne kreve at folk oppfører seg. Nå er det vel at jentene prøver å ta på han / ta filla Jan tørker opp med som får han til å klikke, ikke selve vannet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Poenget er; hvorfor skal oppførselen til 2-3 stk ødelegge for resten? Og hva faen forventer han når han beveger seg så nære publikum? Kunne ikke en scenearbeider tatt den jobben? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Jeg kan godt forstå han. Bare fordi noen er kjent så forventes det at de ikke skal bry seg omså de blir halt og dratt i under hele konsernen og nærmest dynket i vann og øl fra publikum. Jeg har sett konserter hvor bandet har fått flasker kastet etter seg "på skøy", mens folk har blitt sure når de sluttet å spille. Jeg bryr meg midt bak om Beveren, men det haddr aldri blitt like mye oppstyr om det var noen andre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Pøh. 1. Han hadde ikke trengt å tørke det opp. Helt på kanten av scenen. Ingen fare for å skli i det. 2. Han hadde ikke trengt å gjøre det selv. Dette er stagehand eller ProSec sin oppgave. 3. Det havner vann/øl på scenekanten HVER eneste konsert med litt liv i publikum uansett. Irrasjonelt å skulle bry seg om det. Har vært på mange hundre, kanskje tusen konserter siden jeg begynte i festivalbransjen for 8 år siden, og jeg har aldri sett noen artister reagere på noe sånt. Endret 30. oktober 2015 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Jeg bryr meg midt bak om Beveren, men det haddr aldri blitt like mye oppstyr om det var noen andre. Nettopp. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Justin Bieber flaug over SunnmøreKan ha sett lysa frå Hareid på veg heim http://www.vikebladet.no/kultur/2015/10/30/Justin-Bieber-flaug-over-Sunnm%C3%B8re-11749876.ece Lenke til kommentar
kwah Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 det er så jævla mye innavl på sunnmøre 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2015 Fotballfolkets skeive Belieber-hjørne Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2015 Kjøpte meg sykkel i august. Tror jeg har brukt den 3-4 ganger. Ikke den beste investeringen jeg har gjort... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2015 Treningssykkel? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2015 Nei. Vanlig sykkel. Skulle i utgangspunktet bruke det som et pendlingsmiddel, men tar alltid bussen eller bybanen så den står ubrukt i garasjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå