Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ingenting om rugby, men var en australsk utvekslingsstudent som mente at de var griseheldige med dommeren i kvartfinalen og fortjente å tape. Trodde man brukte teknologi i rugby?

Rugby bruker mye teknologi som gjør avgjørelser og kamper ganske rettferdige, ja. Jeg fikk ikke sett akkurat den kampen (fikk oppdateringer på tlf fra noen som gjorde), men Australia fikk et feilaktig straffespark i sitt favør helt på tampen av kampen. Dommere _skal_ konsultere tv-dommer ved det minste tvil, men hoveddomner gjorde ikke dette. Mener å ha lest/hørt at IRFB (International Rugby Football Board) kom med beklagelse overfor Skottland. Og dommeren får nok aldri dømme en stor kamp igjen.

Lenke til kommentar

Rugby bruker mye teknologi som gjør avgjørelser og kamper ganske rettferdige, ja. Jeg fikk ikke sett akkurat den kampen (fikk oppdateringer på tlf fra noen som gjorde), men Australia fikk et feilaktig straffespark i sitt favør helt på tampen av kampen. Dommere _skal_ konsultere tv-dommer ved det minste tvil, men hoveddomner gjorde ikke dette. Mener å ha lest/hørt at IRFB (International Rugby Football Board) kom med beklagelse overfor Skottland. Og dommeren får nok aldri dømme en stor kamp igjen.

Såpass. Siste setning der burde innføres i PL også.

Lenke til kommentar

Flyktninger som nekter å gå av bussen på Lima fordi det er for langt unna Sykehus og Butikk. Fy faen altså, jeg trodde de rømte fra en krig jeg. Egen hytte i skogen er vist ikke godt nok. Send de tilbake da og ta godt vare på de som sprang av bussen i glede for å være trygg. 

 

http://www.nettavisen.no/nyheter/fem-flyktninger-nekter-fortsatt-a-ga-av-buss-ved-asylmottak-i-sverige/3423151921.html

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hva er problemet med å teste hørsel?

Jeg har bedre hørsel en fleste på 18.

De blir like sjokkert hver gang jeg er inne.

Minner meg om når jeg var på sesjon, tror samtlige strøk på hørsel testen.

Tror de bare tok utgangspunktet i at testen ikke fungerte slik som den skulle  :tease:

Lenke til kommentar

Litt bekymret selv skal jeg innrømme. Er 20 nå og merker bitte-litt redusert hørsel allerede. Grunner kan være at jeg hører veldig mye på musikk, som regel med høyt volum. Jeg drar også veldig mye på konserter. Bruker selvfølgelig ørepropper på konserter, men blir fort sliten i ørene etter en kveld. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...