Latias Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2015 Argentina - Australia i Rugby-VM semifinalen nå! Kan ingenting om rugby, men var en australsk utvekslingsstudent som mente at de var griseheldige med dommeren i kvartfinalen og fortjente å tape. Trodde man brukte teknologi i rugby? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 25. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2015 Kan ingenting om rugby, men var en australsk utvekslingsstudent som mente at de var griseheldige med dommeren i kvartfinalen og fortjente å tape. Trodde man brukte teknologi i rugby? Rugby bruker mye teknologi som gjør avgjørelser og kamper ganske rettferdige, ja. Jeg fikk ikke sett akkurat den kampen (fikk oppdateringer på tlf fra noen som gjorde), men Australia fikk et feilaktig straffespark i sitt favør helt på tampen av kampen. Dommere _skal_ konsultere tv-dommer ved det minste tvil, men hoveddomner gjorde ikke dette. Mener å ha lest/hørt at IRFB (International Rugby Football Board) kom med beklagelse overfor Skottland. Og dommeren får nok aldri dømme en stor kamp igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2015 Rugby bruker mye teknologi som gjør avgjørelser og kamper ganske rettferdige, ja. Jeg fikk ikke sett akkurat den kampen (fikk oppdateringer på tlf fra noen som gjorde), men Australia fikk et feilaktig straffespark i sitt favør helt på tampen av kampen. Dommere _skal_ konsultere tv-dommer ved det minste tvil, men hoveddomner gjorde ikke dette. Mener å ha lest/hørt at IRFB (International Rugby Football Board) kom med beklagelse overfor Skottland. Og dommeren får nok aldri dømme en stor kamp igjen. Såpass. Siste setning der burde innføres i PL også. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2015 Synes førsteposten bør oppdateres med alle navnene tråden har hatt Latias! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2015 Ikke jeg som skifter, har heller ingen oversikt over alle titlene. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2015 Flyktninger som nekter å gå av bussen på Lima fordi det er for langt unna Sykehus og Butikk. Fy faen altså, jeg trodde de rømte fra en krig jeg. Egen hytte i skogen er vist ikke godt nok. Send de tilbake da og ta godt vare på de som sprang av bussen i glede for å være trygg. http://www.nettavisen.no/nyheter/fem-flyktninger-nekter-fortsatt-a-ga-av-buss-ved-asylmottak-i-sverige/3423151921.html 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2015 De har nok hørt historier om slike mottak før, at det ikke er så veldig trygt. Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 27. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2015 Særs lite ydmykt å være så kravstore, og regelrett frekke, etter å ha flyktet fra elendighet. Men de har vel bare hørt gode ord fra deres "brødre" og venner som allerede nyter godt av vestens naive gavmildhet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2015 Nå er jeg særs lite politisk, men slik utakknemlighet gjør meg forbanna uansett hvem som gjør det. Snakk om å være en dritt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2015 Optiker og tannlege: guilt trip from hell Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2015 Optiker er da ikke så ille? Du må ta deg en tur på høresentralen, det er jævlig det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 Vi har ikke samme optiker. Hva er en høresentral? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 Aldri hatt problemer til optikeren, men liker ikke å dra til audiografen(heter høresentralen på St.Olavs.). Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 Hva er problemet med å teste hørsel? Jeg har bedre hørsel en fleste på 18. De blir like sjokkert hver gang jeg er inne. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 Til å ha god hørsel er du der rimelig ofte 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 Hva er problemet med å teste hørsel? Jeg har bedre hørsel en fleste på 18. De blir like sjokkert hver gang jeg er inne. Minner meg om når jeg var på sesjon, tror samtlige strøk på hørsel testen. Tror de bare tok utgangspunktet i at testen ikke fungerte slik som den skulle Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 Hva er problemet med å teste hørsel? Jeg har bedre hørsel en fleste på 18. De blir like sjokkert hver gang jeg er inne. Når du er like døv som meg må du ta flere kjedelige og trasige tester... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 Til å ha god hørsel er du der rimelig ofte "Kronisk" ørebetennelse. Kjekk bieffekt av psoriasis Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg er bekymret for når hørselen min tar kvelden, den er allerede ganske ødelagt halvveis ute i tjueårene. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Litt bekymret selv skal jeg innrømme. Er 20 nå og merker bitte-litt redusert hørsel allerede. Grunner kan være at jeg hører veldig mye på musikk, som regel med høyt volum. Jeg drar også veldig mye på konserter. Bruker selvfølgelig ørepropper på konserter, men blir fort sliten i ørene etter en kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå