Aleks Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Ugh.. Begynner å bli en stund siden sist jeg hadde snø på tven som et problem. Men er det kamp så er det kamp. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Prøver hardt, og jeg mener hard, på å jobbe med siste eksamen nå. Det blir så sykt vanskelig når jeg hele tiden ser på kampen, skriver her og utsetter jobbeingen... Har åpnet mange forskjellige faner med litteratur, det er en start i hvert fall. Prokrastinering, jeg lider av det.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hva studerer du, Espp? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hadde planer om 100 sider om dagen hver dag i løpet av helga. Har til sammen klart 40. Ikke veldig imponert over meg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Yrkesfag er tingen Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Der va første øla åpnet Blir o'learys senere! Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Prokrastinering, jeg lider av det.. Om du sitter på mac, last ned en app som heter SelfControl, der kan du blokkere gitte sider i en valgt periode og det hjelper ikke å skru av programmet, eller starte maskinen på nytt (uten at den appen har hjulpet meg mest i dag... starter bare med å skru på TVn + diskusjon på mobilen...) 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hahahahaha.. Så jævli bra! Ja, så godt funket den appen Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hva studerer du, Espp? Studerer psykologi Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Lesesal fungerer best, gjerne der du vet at noen andre kan sitte å se på hva som foregår på skjermen din. Men så var det det å dra seg på lesesalen når det går fotball på TV... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Vurderte å dra i dag, men bestemte meg for å ikke dra siden det var fotball.. Får dra en tur i morgen, og på mandag må jeg. Trenger litt mer litteratur. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Haha, er så glad mine studier ikke inkluderer lesing. Med 4k-skjerm på laptopen så får man plass til masse annet tull samtidig som man jobber med skole Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg så mitt første lesbiske par på bussen i dag! De så ikke ut sånn som de gjør på film Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Øøh. Hvor bor du hvis du aldri har sett et lesbisk par før? Indre Rauland? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Bor du på en liten plass? Har sett flere lesbiske og homofile par opp gjennom årene. Spesielt det året jeg hadde i Oslo. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hvordan skal jeg liksom se det uten at de står og kysser på hverandre (noe de gjorde)? Min gaydar er tydeligvis ikke like finstilt som deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå