""" Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 På fredag blir det E-Type live. Blir garantert sinnsykt tøft. https://www.youtube.com/watch?v=ULjNjzY7Ei0 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Bruker safari på min 6 plus, men Chrome går fint også. Går å venter på en S6 Edge+ Var å så på hus i dag, knappe ti minutter til treningssenteret og til jobben . Lei av å bruke 30 minutter hver i bil. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Går å venter på en S6 Edge+ Fikk min i dag. Flott telefon, men jeg syns faktisk edge'ne er mer irriterende enn estetisk pene. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg er lysten på en Nexus 6P. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Me too, men deler til PC-en min prioriteres hele tiden. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Lei iPhone , jeg velger selv hvilken telefon jeg skal ha og jobben betaler , så denne gangen ble den en Edge +, får se hva det blir neste gang Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Me too, men deler til PC-en min prioriteres hele tiden. Skulle gjerne hatt nye PC-deler selv, men prioriterer mat og andre studiekostnader for øyeblikket... Gleder meg til januar når jeg får litt cash så jeg får fikset stasjonæren. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Har et års pause fra studiene. Overgangen fra studentlån til lønn er faen meg helt magisk. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Me too, men deler til PC-en min prioriteres hele tiden. Skulle gjerne hatt nye PC-deler selv, men prioriterer mat og andre studiekostnader for øyeblikket... Gleder meg til januar når jeg får litt cash så jeg får fikset stasjonæren. Nice. Om du er keen på noe gode deler kan du alltids få kjøpt noe av meg for en åsåm kompispris, spørs jo hva du trenger og hva jeg har liggende, så klart. Bare hit me up when evz. e: leif Endret 20. oktober 2015 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Trenger i grunn ny prosessor og skader ikke med en ny motherboard heller. Om du har noe Intel kan det være jeg er interessert, i alle fall som en midlertidig løsning med FM16 rett rundt hjørnet! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Trenger i grunn ny prosessor og skader ikke med en ny motherboard heller. Om du har noe Intel kan det være jeg er interessert, i alle fall som en midlertidig løsning med FM16 rett rundt hjørnet! Shiiii son, det er jo akkuret det jeg har å selge! En Intel-prossesor + hovedkort (+ 16gb ram). 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Den stasjonære begynte å knitre og lukte svidd sist uke, heldigvis var det kun strømforsyningen som røk. Endret 21. oktober 2015 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Halloweenkostyme forslag folkens? Er helt blank og skal på halloweennfest i kveld. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 tskjorte og shorts. Charlie Harper eller Bevis/Butthead. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Skal du kjøre Charlie harper må du ha golf -skjorte eller Hawaiiskjorte. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg har både Hawaii skjorte og bermudashorts. Men jeg ser vel mer ut som en blanding av Newman og Magnum. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 I slike antrekk ser jeg mer ut som han feite samoafyren i forgetting Sarah Marshall og Hawaii 5-o. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 På fredag blir det E-Type live. Blir garantert sinnsykt tøft. https://www.youtube.com/watch?v=ULjNjzY7Ei0 90% kommer pga. dama Halloweenkostyme forslag folkens? Er helt blank og skal på halloweennfest i kveld. Ultimate kostymet for folk som ikke klarer å finne noe: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 http://www.youtube.com/watch?v=8SuaxfNbFOg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå