Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som jobber i klesbutikker ass. Verdens mest irriterende folkeslag. Kommer inn i butikken og de spør "kan jeg hjelpe deg med noe?" og jeg svarer som alltid "nei, jeg bare titter litt". Og så går jeg bort og ser på f.eks. en jakke da også kommer dem løpende bort og driver med sånn jævela tvangsservice og skal finne fram ørten forskjellige størrelser og farger.

Lenke til kommentar

Folk som jobber i klesbutikker ass. Verdens mest irriterende folkeslag. Kommer inn i butikken og de spør "kan jeg hjelpe deg med noe?" og jeg svarer som alltid "nei, jeg bare titter litt". Og så går jeg bort og ser på f.eks. en jakke da også kommer dem løpende bort og driver med sånn jævela tvangsservice og skal finne fram ørten forskjellige størrelser og farger.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får småfnatt av min nye utleier. Nettet har vært helt mongo og ikke-fungerende siden før helga. Vi i kollektivet har sendt han mail, SMS og ringt han, og han har bare skyldt på oss - at vi har virus som spyr ut store mengder data eller at en av oss laster ned. I går fikk jeg hentet min gamle router fra der jeg bodde tidligere og testet ut denne nå. Nå funker det strålende... Selv om jeg snakket med han og sa at det funket bra nå, fortsatte han og gnage om at vi måtte skru ned oppløsninga på routeren fordi 1080 tar så mye data... :D

Lenke til kommentar

Har vel 20 Mpbs. Ikke kjempemessig med andre ord :p Har funka greit for min del, til nå.

 

Han mente ikke at han visste hva vi brukte nettet til, men han tror han kan noe om data (og det lyser det så sterkt gjennom at han ikke kan). Han har tidligere påstått (før jeg kom inn i kollektivet) at ho ene måtte ha masse virus fordi ho ikke fikk inn nett på rommet sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...