Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2015 Roofpizza! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2015 Breaking Bad er noe av det beste jeg har sett in my whole entire life. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 17. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2015 Norwegian er bedre enn SAS. Hell to the naah Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2015 Norwegian er bedre enn SAS.Hell to the naah Enig, SAS er veldig mye bedre en Norwegian! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2015 Begge suger. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2015 Roofpizza! Fantastisk at det ble slik det ble med den scenen der Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2015 Problemet med fly her er at de ikke har skikkelig førsteklasse. Jeg vil ha større seter og avsperring fra folk med avkom. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2015 Folk som jobber i klesbutikker ass. Verdens mest irriterende folkeslag. Kommer inn i butikken og de spør "kan jeg hjelpe deg med noe?" og jeg svarer som alltid "nei, jeg bare titter litt". Og så går jeg bort og ser på f.eks. en jakke da også kommer dem løpende bort og driver med sånn jævela tvangsservice og skal finne fram ørten forskjellige størrelser og farger. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2015 Er'e standup fra 2003 jeg ser? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2015 And what's the deal with airline food! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Folk som jobber i klesbutikker ass. Verdens mest irriterende folkeslag. Kommer inn i butikken og de spør "kan jeg hjelpe deg med noe?" og jeg svarer som alltid "nei, jeg bare titter litt". Og så går jeg bort og ser på f.eks. en jakke da også kommer dem løpende bort og driver med sånn jævela tvangsservice og skal finne fram ørten forskjellige størrelser og farger. Endret 19. oktober 2015 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 19. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2015 Martin Beyer ass. Digger fyren. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2015 Er det så mange av han at han kommer assortert ? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2015 Får småfnatt av min nye utleier. Nettet har vært helt mongo og ikke-fungerende siden før helga. Vi i kollektivet har sendt han mail, SMS og ringt han, og han har bare skyldt på oss - at vi har virus som spyr ut store mengder data eller at en av oss laster ned. I går fikk jeg hentet min gamle router fra der jeg bodde tidligere og testet ut denne nå. Nå funker det strålende... Selv om jeg snakket med han og sa at det funket bra nå, fortsatte han og gnage om at vi måtte skru ned oppløsninga på routeren fordi 1080 tar så mye data... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2015 Hvor mye ned har dere? Og hvordan skal utleier liksom kunne vite hva dere bruker nettet til? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2015 Har vel 20 Mpbs. Ikke kjempemessig med andre ord Har funka greit for min del, til nå. Han mente ikke at han visste hva vi brukte nettet til, men han tror han kan noe om data (og det lyser det så sterkt gjennom at han ikke kan). Han har tidligere påstått (før jeg kom inn i kollektivet) at ho ene måtte ha masse virus fordi ho ikke fikk inn nett på rommet sitt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2015 Slitsomt med slike utleiere. Voksne mennesker burde kunne ta ansvar. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2015 Bruker for tiden IPB Buddy-appen til å lese diskusjon.no. Kan noen plis anbefale en annen før jeg går Virginia Tech på hele Ring 1? 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2015 Google Chrome? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2015 iPhone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå