.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Du fikk fullføre selv etter karate kid-situasjonen? Gratulerer! Jepp. Wax on, wax off! Takker for gratulasjonene. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Du fikk fullføre selv etter karate kid-situasjonen? Gratulerer! Jepp. Wax on, wax off! Takker for gratulasjonene. Grattis! Godt jobba! 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Grats AN! --------- Entrecote til lunsj, kan ikke klage da! 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Grattis! Har fagprøve om noen år (tror jeg..) men merker at jeg grugleder meg allerede. Kompis av meg strøk på fagprøven men der tror jeg han har seg selv å takke. Nå lever han på dagpenger og datamaskinen sin hjemme hos mor. Om man stryker på fagprøven så fortjener man ikke bedre. Det er ikke vanskelig å bestå den. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Tips til ting å ha på hamburger? Pleier å lage ut av 200g kjøttdeig med salt, pepper, ost, bacon, salat, tomat, mais og ketchup. Gjerne noe som ikke er svindyrt. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Tips til ting å ha på hamburger? Pleier å lage ut av 200g kjøttdeig med salt, pepper, ost, bacon, salat, tomat, mais og ketchup. Gjerne noe som ikke er svindyrt. Sprøstekt løk, rå løk, dressing,dressing,dressing og dressing. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Barbeque saus er en sikker vinner Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Prøv blåmuggost. Mmmmh. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Prøv blåmuggost. Mmmmh. Kjente jeg nesten imploderte når jeg leste dette. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Blåmuggost støttes. Helt suverent på både burger og pizza. Mmmmmh! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hadde slik ost på en burger jeg spiste ved Aker brygge engang. Var nydelig. Tips til merke og hvor jeg får kjøpt? Dropper dere ketchup om dere går for barbeque saus? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Blåmuggost er en helt vanlig ting å ha på burgere sånn rent bortsett fra her i norden. Latterlig hvor feige vi er i matvanene våre. Kjøp en helt vanlig gorgonzola. Funker fjell. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Dropper dere ketchup om dere går for barbeque saus?Jepp 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Tips til ting å ha på hamburger? Pleier å lage ut av 200g kjøttdeig med salt, pepper, ost, bacon, salat, tomat, mais og ketchup. Gjerne noe som ikke er svindyrt. Ananas. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Fint at dere liker muggost! Jeg har litt muggent brød her, vil dere ha det også? Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 9. oktober 2015 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2015 Har ikke du en Liverpool-tråd du skal trolle? 11 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Takk for tips. Får ikke tatt med osten nå, men skal definitivt prøves senere. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har ikke du en Liverpool-tråd du skal trolle? Jeg har ingen Liverpool-tråd, nei. Men det finnes en Liverpool-tråd, men det ser ut til at noen andre startet trollingen der før meg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Men sånn seriøst, dyrker dem en eller annen spesiell form for mugg i osten som smaker bedre jo verre den lukter?? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Syltet løk, pickles, bacon, blåmuggost eller sterk cheddar, ruccola, ketchup, sriracha pleier å funke bra på burger (selvfølgelig ikke alt på en gang), selv om det går ann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå