Old Game Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Er du lei deg for at Kim Bodnia ikke er med i sesong 3 eller banan? Så ferdig sesong 1, gir det 8 av 10. En kopi av Wallanders "Mastermind" bare i serieversjon, må sies. Btw; Har du sett noen Beck filmer? Anbefaler de fra 00 tallet og utover, Persbrandt er en magiker. Endret 5. oktober 2015 av Old Game Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg skulle ønske Norge var like god som Sverige og Danmark på filmer og serier. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 Er du lei deg for at Kim Bodnia ikke er med i sesong 3 eller banan? Så ferdig sesong 1, gir det 8 av 10. En kopi av Wallanders "Mastermind" bare i serieversjon, må sies. Btw; Har du sett noen Beck filmer? Anbefaler de fra 00 tallet og utover, Persbrandt er en magiker. Veldig skeptisk til at Bodnia ikke er med i s3. Føler ikke at det er Broen lenger da. Har en innrømmelse å komme med; jeg så aldri noe mer enn Forbrydelsen sesong 1, men det er jævelig lenge siden, så det eneste jeg husker er navnet "Nanna Birk Larsen", ellers er det helt mørkt. Ser at alle episodene ligger på youtube, så skal bla meg gjennom og oppdatere meg litt før jeg begynner på s2. Ikke sett noe Beck, nei. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Kongehuset får 233mill i 2016 mot 228mill i 2015. Samtidig får dem 9.6mill til kongehusets offisielle utenlandsreiser, ja de trenger jo litt lommepenger såklart. Dette landet her er så trist, blir flau. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Prisen av å være et monarki. Jeg støtter det dog. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Ja, har heldigvis ikke annet å bruke pengene på i dette landet. Så helt greit å pælme "litt" penger etter kongefamilien. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Prisen av å være et monarki. Jeg støtter det dog. Og det vil du forsatt når nestegen kommer? Det gjør ikke jeg. Har gått nedover siden Olav, og jeg kan ikke fordra Mette Mareritt.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Det får så være, men jeg syns Håkon gjør godt opp for det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Yeeeeah..... Fantastisk intervju. Han aner ikke hvordan han skal ro seg i land stakkar.. RO seg i land.. RO! Get it? http://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2015/09/07/194871049/kronprins-haakon-en-venn-inviterte-til-yacht-ferie Endret 7. oktober 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Hva er det egentlig reagerer på i den saken? Har han ikke rett på privatliv, i ferien? Er han pliktet til å oppgi hvem han er med til enhver tid? Om eieren av yachten ønsker å forbli anonym, så må vel kronprins Haakon respektere det? Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 I kveld er det The Prodigy. Blir så fett! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 The Fat of the Land er et mesterverk. Faen for ei heftig skive! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Hahah, 4chan altså.. http://www.dagbladet.no/2015/10/07/kultur/viralt/sosiale_medier/internett/tiss/41388579/ 2 Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Cyber rape! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Noen her som følger med på NHL? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Mhm, Lightning fan siden 2011. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 The Prodigy var kort (bare rundt 70 minutter, tror jeg), men faen så hardt og godt. Jævlig bra gig! Topp stemning! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har bestått fagbrevet i dag. Har vært tre hektiske dager av jobbing med fagprøven, og i dag framførte jeg det muntlig i litt over en time foran to sensorer. Fikk ''Meget godt''.Nå er det bare å komme i gang med jobbsøkingen... 3 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2015 Du fikk fullføre selv etter karate kid-situasjonen? Gratulerer! 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2015 Grattis! Har fagprøve om noen år (tror jeg..) men merker at jeg grugleder meg allerede. Kompis av meg strøk på fagprøven men der tror jeg han har seg selv å takke. Nå lever han på dagpenger og datamaskinen sin hjemme hos mor. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå