Corporal Jenkinson Skrevet 3. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2015 Fotball, Fotball, Amerikansk Fotball og PCM her. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2015 Trodde Primeordial var en TV serie. Nå forstår jeg mer. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2015 Kveldens meny: Peanøttene skal oppi krokan-isen for de som lurte. Gikk for Tine lettrømme for en gangs skyld, merker at den er veldig mye tynnere enn Q sin. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2015 På slankekur ? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Tok av meg nesten 25 kg første halvdelen av 2015, så nå kompenserer jeg for det. Endret 3. oktober 2015 av banansplitt™ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2015 Kult, gratulerer Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2015 Trodde Primeordial var en TV serie. Nå forstår jeg mer. Primordial er lett en av de beste konsertene jeg har sett. Og ja, jeg har sett endel. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2015 https://www.youtube.com/watch?v=73r8GOyIPdE Helt fantastisk! Elsker sånne videoer.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2015 Meh. Så hele videoen. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2015 Meh. Så hele videoen. Vet ikke hvorfor. Hahahah Jeg så 4sekund av videoen. Vet hvorfor jeg stoppet... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2015 Å se thumbnailen var nok for meg ass... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2015 Hadde ikke vært feil å sette den i spoiler ass... de som går inn her mens de spiser frokosten sin mandag morgen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2015 Det er sikkert hele poenget Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 Fortsatt like overrasket hvor ofte det hjelper og skru av og på ting. Går nettet treigt? Skru det av og på. Telefon hengt seg opp? Skru den av og på. Bredbåndet i huset her har gått litt treigt de siste dagene, prøvde en restart av modemet. Nå funker alt helt perfekt. Snodig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 Flytta inn i kollektiv for en ukes tid siden. Virker som en kjempegjeng. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Woah, fikk du ikke plass i et kollektiv med personer på din størrelse? Endret 5. oktober 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 Nei. Leiemarkedet for dverger er dårlig for tiden :/ Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 Begynner å bli lei spaghetti nå ass. Spist det minst én gang i uka siden jeg flyttet for meg selv i august... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 Ta pasta istedet da? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 Ja har rullert mellom spaghetti, fullkornspasta og andre pastatyper. Kjedelig i lengden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå