Pernicious Weed Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hehe, det har jeg også vært. Lurer på hvor de penga jeg brukte på drikke gikk til. De er i hvertfall borte.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Har man penger, bruker man penger. Det er overraskende hvor fort penger forsvinner på småkjøp og tull Dette burde jeg kanskje ikke si, iom. at jeg studerer økonomi Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Sant det Vil vel tro at noe av grunnen til det er at jeg har fått meg dame, og det er ikke så billig alltid, ihvertall når hun er om mulig blakkere enn meg til tider. Studentlivet er hardt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Vil vel tro at noe av grunnen til det er at jeg har fått meg dame OOOohhh! Enda mer selvskryt her inne. Min tur: I går var eg og jogget på formiddagen, og tok en rulleskitur på kvelden. DAMN eg er rå! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Med hva? Å være enig med deg? Endret 6. desember 2014 av Jotun Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Ja. Liker det ikke. Nå skal jeg kle på meg, og så spise litt frokost. Heia! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Ingen god plan. Gå naken og ikke spis. Da kan du se at du går fra bælfeit til fit. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Vil vel tro at noe av grunnen til det er at jeg har fått meg dame OOOohhh! Enda mer selvskryt her inne. Oh yeah Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Men hu ekke så fin da kanskje? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Vil vel tro at noe av grunnen til det er at jeg har fått meg dame, og det er ikke så billig alltid, ihvertall når hun er om mulig blakkere enn meg til tider. Haha. Omvendt her. Jeg blir forsørget av dama. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) "Dama" som i hu på NAV kontoret?? Eg tror eg med sannheten i behold kan si at studinen som er min kone forsørges av meg for tiden..... Men har det greit med det! Endret 6. desember 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Men hu ekke så fin da kanskje? Åjoda Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Sjæl, og det før hun er ferdig utdannet. Blir enda mer luksus om et par år, da hun er ferdig med studiet endel før meg... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Men hu ekke så fin da kanskje? Åjoda Pics or selvskryt didn't happen!!! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Vil vel tro at noe av grunnen til det er at jeg har fått meg dame, og det er ikke så billig alltid, ihvertall når hun er om mulig blakkere enn meg til tider. Haha. Omvendt her. Jeg blir forsørget av dama. Hehe, kan fort bli praksisen her også det etter hvert, om hun går ut i full jobb før meg.. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Men hu ekke så fin da kanskje? Åjoda Pics or selvskryt didn't happen!!! Selvskryt didn't happen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå