.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 Haha! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 "FOTBALLFOLKETS..." Du regnes som ulovlig immigrant her inne. Banhammer incoming. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 Gone. Du vet hva du må gjøre, AllFather. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 Ikke få opp håpet AllFather. Hun skrev bare at hun er en kvinne, ikke en ung kvinne. Men i verste fall så er dere på samme alder Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 Helvete heller at ikke "Broen" har en oppsummering av forrige sesong når det går 2 fuckings år mellom hver sesong. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 Begynte å se på broen (sesong 1) nå forleden kveld og kom til episode 4. Takler ikke Saga kjerringa jeg, forderdelig skuespill/script. Kult konsept og jeg elsker skandinavisk krim, men dette var ikke for meg. Anbefaler Forbrydelsen hvor jeg mener sesong 2 er den beste spenningsserien jeg har sett. Sesong 1 er litt for lang, men fortsatt bra. Ses 3, som er den siste, er også bra men henger et stykke bak de to første. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 Begynte å se på broen (sesong 1) nå forleden kveld og kom til episode 4. Takler ikke Saga kjerringa jeg, forderdelig skuespill/script. Kult konsept og jeg elsker skandinavisk krim, men dette var ikke for meg. Anbefaler Forbrydelsen hvor jeg mener sesong 2 er den beste spenningsserien jeg har sett. Sesong 1 er litt for lang, men fortsatt bra. Ses 3, som er den siste, er også bra men henger et stykke bak de to første. Broen går Forbrydelsen en høy gang. Forbrydelsen er bra, men not even fucking close. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 Herre jesus så mye ting jeg har. Pakker ned min del av et samboerskap før flytting. Enda ho eier nesten alt av møbler har jeg jaggu mange ting selv.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Kan være greit for generasjoner to come å ha en planet å evt kunne emigrere til når denne planeten går under enten lenge før sola slukner eller pga. Pga? Persian golfing adventure? "når denne planeten går under FØR sola slukner eller pga" Pga sola slukner. Endret 28. september 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 Pfft bananen er smakøs! Likte Kim Bodinas rolle da, awsome fyr Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 Men altså, du må se hele sesongen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 Blir dama mindre irriterende etterhvert? Helt sjukt urealistisk figur, du møter aldri på noen i en sosialt krevende og høyst offentlig arbeidsplass som er så fjern. Og det er ikke "søtt" eller morsomt heller, bare latterlig irriterende. Folk med aspbergers er ikke så forbanna tilbakestående og ingen outright autister får noensinne jobb som kriminaletterforsker. Og ettersom det ikke bare er små drypp, men fokus på de karakteristikkene HELE tiden så gadd jeg ikke se mer. Plottet sånn ellers var veldig bra av det jeg så. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 Alle digger jo Saga! Jeg er forelsket i dama. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. september 2015 Rapporter Del Skrevet 29. september 2015 Gikk akkurat opp for meg at det eneste jeg har spist siden jeg stod opp kl 8 i dag morges er to never nachochips, en pære og en banan. Er ikke, og har ikke vært, sulten. Kroppen min har nå heldigvis nok av næring på seg selv å ta av, da. God natt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. september 2015 Rapporter Del Skrevet 29. september 2015 Spotify Radio er faen meg elendig. Har en spilleliste med nesten 100 sanger med litt forskjellig type musikk (Rap, R&B, Pop, Rock, DJ/elektrisk), men det virker som at de ikke har mer enn 80-100 sanger og 20-40 forskjellige artister. Men det verste er når sanger jeg allerede har i spillelisten dukker opp 1 av 5 ganger etterfulgt av sanger jeg har akkurat har hørt på og/eller hoppet forbi. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. september 2015 Rapporter Del Skrevet 29. september 2015 Har også gitt thumbs down til en håndfull av sangene til Rick Ross men mannen gir seg ikke! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. september 2015 Rapporter Del Skrevet 29. september 2015 Søk opp den musikken du vil høre på og hør på den? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. september 2015 Rapporter Del Skrevet 29. september 2015 Bruker radio-funksjonen til å finne ny musikk basert på musikken i spillelisten, men det er for lite variasjon i det den finner, i tillegg til at jeg allerede har mange av sangene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. september 2015 Rapporter Del Skrevet 29. september 2015 Primordial for faen! Mmmmh! Husk å dra hjem til vår mor og hent PC-skjermen. Husk! Bare åtte dager til The Prodigy live au. Blir i overkant fett! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. september 2015 Rapporter Del Skrevet 29. september 2015 Hvem faen fant på at den der "signaturmaskinen" de har hos Vegvesenet, Posten osv. var en god ide? Når jeg signerer på den ser det ut spm om det er skrevet av en femåring med gikt og dårlig motorikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå