Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det funker å se The Raid 2 før den første, men man får langt mer ut av filmene å se de i riktig rekkefølge. Ville egentlig anbefale å vente en lang stund for så å ta et "maraton" med de to filmene.

 

Joda, det går det, men allikevel gir det ingen mening for meg. Det er mulig jeg bare er jævlig rar, men jeg ser alltid den første filmen først, og i når det kommer til The Raid så ville jeg utvilsomt fått mindre ut av den andre filmen om jeg ikke hadde sett den første først.

 

 

 

Og det finnes jo et lass av andre gode filmer på Netflix, så det at de ikke hadde eneren der er ingen god unnskyldning for å hoppe rett på toeren, The Doctor. Høhøh!

 

 

Jeg er alene hjeme i helgen, så jeg skal for det meste slaske rundt i dag og i morgen. Startet dagen med Bounty Killer, restenachos fra i går og øl til frokost, noe som selvfølgelig var en perfekt start på dagen. Bountry Killer var kul. Det er ingen god film på noen måte, men hvis man er fan av grindhouse-cinema så burde man bli underholdt. Kul, underholdende trash-cinema. CGIen burde selvfølgelig vært droppa helt, som den burde vært i 95% av alle filmene som har kommet siden de begynte med CGI, men bortsett fra det fungerte den utmerket.

 

Har også satt på fårikålen, så nå blir det fårikål i dag, morgen og mandag. Mmmmmmh! Og nå er det satt av litt tid til kaffe og stygg musikk, før jeg ser en film til. Heia helg!

Lenke til kommentar

 

Det funker å se The Raid 2 før den første, men man får langt mer ut av filmene å se de i riktig rekkefølge. Ville egentlig anbefale å vente en lang stund for så å ta et "maraton" med de to filmene.

 

Joda, det går det, men allikevel gir det ingen mening for meg. Det er mulig jeg bare er jævlig rar, men jeg ser alltid den første filmen først, og i når det kommer til The Raid så ville jeg utvilsomt fått mindre ut av den andre filmen om jeg ikke hadde sett den første først.

 

Er selvfølgelig helt enig i det, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...