.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Blir nok en del filmer ja, men så mange på over korte perioder tror jeg ikke orker. Blir mer gaming på meg enn filmer, også øl da. Ellers. Fikk en telefon fra yrkesutdanningen og han sa at jeg får fortsatt ta fagprøven, det blir i oktober. Så da gikk ikke alt i dass allikevel. Er ganske så fornøyd med det. 6 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Flere som mangler den blå prikken for å gå til siste uleste innlegg? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Nope. Men takk for tips, visste ikke at den hadde noen funksjon. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Flere som mangler den blå prikken for å gå til siste uleste innlegg? Den blir av og til borte, uten at jeg helt vet hvorfor. TSP får ofte ryddet opp i det med det samme. Ser ut til å fungere fint her (Diskusjon.no NY), hvilket skin bruker du? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Livet som arbeidsledig er jævlig kjedelig. Hvordan holder dere navere ut dette? Hvordan man kan kjede seg i 2015 er meg en gåte.. Nope. Men takk for tips, visste ikke at den hadde noen funksjon. Nå kødder du? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Flere som mangler den blå prikken for å gå til siste uleste innlegg? Den blir av og til borte, uten at jeg helt vet hvorfor. TSP får ofte ryddet opp i det med det samme. Ser ut til å fungere fint her (Diskusjon.no NY), hvilket skin bruker du? Diskusjon NY dynamisk. Må jeg gjøre noe for at TSP skal se på det? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Diskusjon NY dynamisk. Må jeg gjøre noe for at TSP skal se på det? Det er allerede sendt inn. Bruk den vanlige versjonen (ikke dynamisk) så lenge Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Nope. Men takk for tips, visste ikke at den hadde noen funksjon. Nå kødder du? Nei. Har egentlig ikke hatt behov for den da det som oftest ikke er flere sider med nye innlegg mellom hver gang jeg sjekker inn. Og de gangene det er det så pleier jeg bare å hoppe til siste side med mindre det er noe veldig interessent på de forrige sidene. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Nope. Men takk for tips, visste ikke at den hadde noen funksjon. Nå kødder du? Nei. Har egentlig ikke hatt behov for den da det som oftest ikke er flere sider med nye innlegg mellom hver gang jeg sjekker inn. Og de gangene det er det så pleier jeg bare å hoppe til siste side med mindre det er noe veldig interessent på de forrige sidene. Må fortsatt lete og bla da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Gah. Blir gal. Forumet blir komplett og fullstendig ubrukelig uten den knappen... Får klare meg uten dynamisk skin enn så lenge. Endret 25. september 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Pff.. har klart meg uten knappen i mange år. You are weak! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Blir nok en del filmer ja, men så mange på over korte perioder tror jeg ikke orker. Blir mer gaming på meg enn filmer, også øl da. Ellers. Fikk en telefon fra yrkesutdanningen og han sa at jeg får fortsatt ta fagprøven, det blir i oktober. Så da gikk ikke alt i dass allikevel. Er ganske så fornøyd med det. Konge! Savner gaming, har ikke spilt siden jeg begynte på studier... 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Fordi å game går utover karakterer? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Gjør det det? Finnes da en mellomting mellom 0 gaming og 24/7 WOW/LOL/hva enn folk spiller i dag. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hvis spillinga di går utover studier har du et usunt forhold til det. Skal gå fint an å kombinere begge ddeler så lenge man prioriterer riktig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Gjør det det? Finnes da en mellomting mellom 0 gaming og 24/7 WOW/LOL/hva enn folk spiller i dag. Eksempler? Endret 25. september 2015 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Jeg har i alle fall tid til å game 1-2 timer om dagen i tillegg til at jeg nå har 4 frivillige verv (som tar alt fra 1 kveld i semesteret til noen timer i uka) og jobb - alt ved siden av studier. Føler ikke det har gått nevneverdig utover karakterer heller. Det aller meste stopper jo mer eller mindre opp uti november, så det blir tid til å bare fokusere på studier den siste måneden før eksamen. Hvis man klarer å være på skolen fra 8-16 hver dag hele semesteret (uten å sose bort masse tid på "tull") har man gjort en massiv jobb med studiene. Da har du jo masse tid til å gjøre andre ting på ettermiddag/kveld. Endret 25. september 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hvor mange timer sover du? Jeg sliter nesten alltid med å stå opp enten jeg sover 6 timer eller 9 timer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå