Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Hva skjer?

 

Skalla og slo til en kollega på torsdag. Vi hadde irritert oss på hverandre i en stund, og på torsdag rant det over for meg. Vet helt ikke hva som skjedde, jeg bare klikka fullstendig. 

 

Fikk en sms av sjefen min i dag hvor det sto;

 

Hei! Vi har fortsatt ikke tatt stilling til hvordan vi skal reagere på det som skjedde torsdag. Derfor så blir du bare hjemme inntil vi har bestemt oss. Jeg må ta kontakt med min leder slik at hun også er orientert/enig i det vi gjør. Jeg ringer deg en av de første dagene. Håper du tar den. Ha det godt! Lars

 

 

Jaja, da ser det ut til at jeg kan få sparken i løpet av de neste dagene...

 

Grattis! Bare å få sendt inn NAV-skjemaet fort som fy nå, skru på TVen, len deg tilbake og nyt livet :)

 

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shiet, hva gjør en kollega for å gjøre seg "fortjent" til å bli skallet ned? :p Edit: Men ja, kjipt om du mister jobben! Får håpe de ikke også velger å anmelde saken. Søkte litt på det, virker som om det er veldig varierende hva slags reaksjoner man får. Alt fra personer som har fått tilbake jobben sin, da retten mente at det ikke var saklig grunn til oppsigelse. Til bøter, og fengsel på 30 dager.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Corporal, du er bare åsåm. Jeg vil spise sodd sammen med deg!

 

 

 

Shiet, hva gjør en kollega for å gjøre seg "fortjent" til å bli skallet ned? :p Edit: Men ja, kjipt om du mister jobben! Får håpe de ikke også velger å anmelde saken. Søkte litt på det, virker som om det er veldig varierende hva slags reaksjoner man får. Alt fra personer som har fått tilbake jobben sin, da retten mente at det ikke var saklig grunn til oppsigelse. Til bøter, og fengsel på 30 dager.

 

Kom med et par rasistiske kommentarer, selv om fyren ikke er noe rasist, men det var nok til han fikk begeret mitt til å renne over. Jeg er innstilt på at jeg er doomed og må bare gå. Tar egentlig det helt chill. Eneste som plager meg ved dette er at jeg bare var to måneder ifra å få fagbrevet.

 

Tviler på saken blir anmeldt? Så voldelig var ikke episoden. Hadde i så fall hørt noe om det allerede før helga vil jeg tro.

 

I morgen kl. 10.00 har jeg en time hos psykolog som sjefen min hooka opp til meg pga. hendelsen. Blir. Jævlig. Kleint. 

Lenke til kommentar

Om han kom med rasistiske kommentarer, så høres det kanskje ikke helt sannsynlig ut nei. Da har du en grei sak som går andre veien også. Får håpe at det bare ender med "shake hands", og at du får fortsette ut læretiden. At sjefen din sender deg til psykolog, er vel kanskje også et tegn på at han ikke bare har tenkt til å gi deg sparken? (Eventuelt så er du ansatt i en så stor bedrift, at dere har HR-folk med litt lite å gjøre).

Lenke til kommentar

Høres ut som du hadde en ok fair grunn til å skalle han ned, men hør nå: gjør alt for å fullføre læretiden, be om unnskyldning. Ta gjerne kontakt direkte med han og ta en prat så dere kan legge det bak dere? Får du ingen unnskyldning tilbake er du bedre enn dusten du skalla ned uansett. Det finnes mange idioter i verden, men det hjelper ikke deg å skalle til folk. Fullfører du ikke læretiden så kommer du til å angre senere. Høres ut som sjefen din er en real fyr som skjønner at man kan gjøre feil, så spill på laget hans!

Lenke til kommentar

Såpe har den helt fantastiske egenskapen av å kunne renne av med vann.

e: eller har jeg misforstått noe? Snakker AllFather om å vaske seg med olivenolje?  :confused:

 

Hjelper ikke å vaske hendene bare med såpe for å få av Chilli.

På samme måte det ikke hjelper å drikke vann hvis munnen svir med chilli.

Du må ha noe som nøytraliserer, f.eks melk eller noe som olivenolje :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...