Corporal Jenkinson Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Må jobbe litt med døgnrytmen min... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Skjer med avataren a? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg bestemte meg for å beholde den gamle. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Jeg må jo holde på min søte pingvin! EDIT: Har til og med tenkt på å bygge den inn i sleeven min Endret 6. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Veldig god morgen. Fikk sett en vill tiger og hele pakka. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Minsten sov til halv ni i dag!!!! Syke greier...... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Veldig god morgen. Fikk sett en vill tiger og hele pakka. Ikke forklar. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Ikke så mye å forklare. Bilde av den I spoiler. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Det er ikke noe lignende der her altså: Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg hater virkelig The Hangover. Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Men elsker Sonny Chiba... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Dama dratt ut for lengst, frokost med svigers alene then. Edit: etter å ha blitt tvangsvekket 10.00 blank Endret 6. desember 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg sitter og leser til eksamen, med en pils i ene hånda Haha. To av de jeg leser med har et bet om at hvis en av de røyker, så skylder han den andre en sixpack. Så har han ene røyka tre ganger og blitt busta, så han kjøpte inn 3 sixpacks i stad. Han som "vant" betten delte ut. Klager ikke jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Dette kan bli en DRITA bra eksamen Knewt! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Mmmm, pils hørtes godt ut. Ikke fått drukket på flere måneder grunnet kyssesyke. Noe drit.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Dette kan bli en DRITA bra eksamen Knewt! Hahaha! Det er bare matte... Burde ikke være no stress. Mmmm, pils hørtes godt ut. Ikke fått drukket på flere måneder grunnet kyssesyke. Noe drit.. Høres kjipt ut. Er litt i samme båsen (har ikke venta like lenge, da), fordi jeg er konstant blakk, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå