.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Har ikke tatt offentlig transport på 9 år (hvis du ikke regner med flytoget til Oslo S, da). Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Bor du på Jan Mayen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Har ikke tatt offentlig transport på 9 år (hvis du ikke regner med flytoget til Oslo S, da). Drosje, ferge, hurtigbåt, fly? Selv har jeg vel i snitt en buss eller togtur i året etter at jeg fikk førerkortet. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Okei, jeg snakket ikke helt sant. Har tatt fly en del ganger. Ellers har det kun vært egen bil. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Offentlig transport er for offentlig. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Som vernepliktig utnytter jeg NSB til det fulle Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Må ha tidenes mest fascinerende døgnrytme. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Har dette blitt instagram? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Hender man får en ekkel hipster-vibe her inne ja. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Pff. Bare sur fordi jeg fant ut hvordan man lastet opp bilder fra mobilen! OoOooooooh ?? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Faen, nå ble jeg keen på mat selv, men ingenting åpner før 12. Får vel vente til da... Tror jeg blir å teste ut en tacosjappe i dag! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Bruker bare penger når jeg jobber kveld eller har fri. Ble ny sekk og sovepose i dag! Soveposen var nødvendig, sekken ikke i like stor grad. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Du vet steinspruten er knallfet når de som jobber med å fikse det aldri har sett maken. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Matbilder på snap eller insta f.ex er en av de styggeste trendene som har eksistert. Hater når jeg får snap og tror det er bilde av noe artig, men i stedet er det bare bilde av et jævla pizzastykke. e: obs! Endret 9. september 2015 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Har ikke snap eller Instagram . Jeg har diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Nyter pensjonistlivet AllFather? Pizzaer er ikke stygge. #FreePizzaesFromDiscrimination #NoFilter Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Herregud... jeg må følge bedre med. Det skulle være pizzastykke, ikke pizzastygge. Skrive på mobil suger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Er pizzastygge det nye uttrykket for grandiosatryne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå