Mr. President™ Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Hvor mange kcal er det i den da? Jeg gjetter 1000 per 100g. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Kjøpte meg denne i dag. Fyfaen hvor syk digg den var! Noe av det sykeste jeg har smakt. Wooord ass. Jævlig digg den der. Er bare så dumt at det ikke tar mer enn 5 sekunder til å spise opp et beger. Og sånn ellers; Mad Max Fury Road er årets film, og alt er galt med sviskekompott. ALT! Du er en jævla bra mann ass. Må få sett Mad Max selv i løpet av helgen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Mad Max: Fury Road er en film for skikkelige mannfolk. Helt topp! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Nå er jeg ikke kvalifisert til å si det, men jeg føler filmårene 2014 og 2015(så langt) knuser 2012 og 2013. Tanker? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Kjøpte meg denne i dag. Fyfaen hvor syk digg den var! Noe av det sykeste jeg har smakt. Wooord ass. Jævlig digg den der. Er bare så dumt at det ikke tar mer enn 5 sekunder til å spise opp et beger. Og sånn ellers; Mad Max Fury Road er årets film, og alt er galt med sviskekompott. ALT! Du er en jævla bra mann ass. Må få sett Mad Max selv i løpet av helgen. Ditto. #bromance 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Nå er jeg ikke kvalifisert til å si det, men jeg føler filmårene 2014 og 2015(så langt) knuser 2012 og 2013. Tanker? Synes alle disse årene er ganske jevne jeg, og jeg synes ikke det et år som skiller seg ut hverken den ene eller den andre veien, men det kan ha noe med at jeg har ræva oversikt ove hva som kom når. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Ikke spørsmålstegn engang. Star Wars kommer i 2015. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Må sette meg ned en dag å skrive ned en liste for filmer fra 2012, 2013, 2014 og 2015. Synes uansett 2015 har startet jævla bra. Håper de resterende 4 månedene holder samme nivå! Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Da gjør vi det. Jeg tror det blir relativt jevnt for min del. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Er Mad Max tilgjengelig for streaming? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Da gjør vi det. Jeg tror det blir relativt jevnt for min del. Satt opp en liste på ca 45 minutter så en liten disclaimer: Husker ikke alle filmene som jeg likte, og baserer det meste fra det jeg har på harddisken og har ratet på imdb og etter noen kjappe Google-søk. Har også ikke sett mange filmer på kino i år så har sikkert gått glipp av noen gode 2015-filmer. 2012: Herlige filmer: Django Unchained Life of Pi God Bless America Flight Ok+: Argo Jack Reacher Stolen Safe Safe House The Hunger Games Ok: Hobitten Ted Project X Zero Dark Thirty Get the Gringo Men in Black III Ok- Les Misérables The Avengers The Dark Night Rises Synes de fleste av disse filmene er OK, men få av disse skiller seg ut. Life Of Pi, Django og God Bless America de klart beste filmene. Life of Pi er en av de beste filmene jeg har sett faktisk. 2013: Ok+ 12 Years of Slave Olympus Has Fallen Ok: Man of Steel Lone Survivor Rush White House Down Snitch Machete Kills Homefront Tja, ingen av disse som var unike. Muligens jeg må se flere av disse igjen, fordi jeg husker særdeles lite av de fleste. Jeg har sikkert gått glipp av noen filmer. Uansett, dette var det jeg hadde. 2014: Herlige filmer: Nightcrowler The Imitation Game Boyhood Dawn of the Planet of the Apes Citizenfour Lucy Ok Birdman American Sniper Selma Whiplash Housebound The Guest The Equalizer Ok-: The Raid 2 Her Intestellar Jævla mye bra her ass. Mulig jeg må se flere av disse på nytt. Soleklart beste året fra og med 2012. 2015: Mad Max Fury Straight Outta Compton 71 It Follows Ant Man Amy Ikke sett all verden av filmer i 2015, men alle disse minus Ant Man var konge. Flere filmer som ser spennende ut som jeg ikke har fått sett enda og/eller ikke har blitt sluppet enda. Konklusjonen blir vel at 2012 var bedre enn det jeg trodde på forhånd, men 2013 var veldig skuffende. 2014 fortsatt best tho! Håper du/noen andre har filmer jeg har gått glipp av eventuelt ikke har sett. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Prøver meg på ei liste jeg og, da, men inkluderer bare titlene på filmer jeg har ratet fra 8-10, dokumentarer og kortfilmer er inkludert. Også har jeg brukt IMDB for og få litt fortgang i skiten, noe som fungerer bra da jeg rater alle filmer jeg ser, med unntak av de som ikke finnes der. 2012: 10/10BlancanievesYellow9/10A Band Called DeathIndie Game: The MovieFrankenweenieDjango UnchainedSkyfallDredd8/10MasqueradeIn the HouseThe Punisher: Dirty LaundryIron SkyBeberian Sound StudioThe Lords of SalemThe ConspiracyThe Hobbit: An Unexpected JourneySpring BreakersSilver Linings PlaybookJagtenEnd of WatchThe Woman in BlackSeven PsychopathsThe Expendables 2Killing Them SoftlySafety Not GuaranteedV/H/SBatman: The Dark Knight Returns, Part 1HitchcockGLOW: The Story of the Gorgeous Ladies of WrestlingBehind the Mirrors7/1025 stk6/1021 stk 2013: 10/10Crystal Lake Memories: The Complete History of Friday the 13th9/10Frankenstein's ArmyRewind This!Blue RuinThe Wind RisesThe Tale of Princess Kauya8/10The Sarnos: A Life in Dirty MoviesThe Strange Colour of Your Body's TearsNarco CulturaA Field in EnglandRigor MortisBatman: The Dark Knight Returns, Part 2Superheroes: A Never-Ending BattleYear of the Living DeadStar Trek Into DarknessThe ConjuringThe Hobbit: The Desolation of SmaugBlue is the Warmest ColorEvil DeadDespicable Me 2The World's EndPain & GainInsidious: Chapter 2CoherenceV/H/S/2StokerOnly God ForgivesThe Final Moments of Karl Brant7/1021 stk6/1015 stk 2014 10/10Housebound9/10Electric Boogaloo: The Wild, Untold Story of Cannon FilmsLost Soul: The Doomed Journey of Richard Stanley's Island of Dr. MoreauX-Men: Days of Future PastNightcrawlerThe GuestA Girl Walks Home Alone at NightThe Raid 2: BerandalThe Town That Dreaded Sundown8/10Late PhasesStage FrightIt FollowsThe Hobbit: The Battle of the Five ArmiesCaptain America: The Winter SoldierEdge of TomorrowThe BabadookInherent ViceChefWyrmwood: Road of the DeadThe One I LoveHoneymoonFaults7/109 stk6/105 stk 2015 9/10Mad Max: Fury RoadKung Fury7/10Minions6/10Woman in Gold 2012 er den klare vinneren her, men alle årene har mye bra og by på. Ja, uten 2015 siden jeg har sett minimalt med filmer fra det året her. Men det blir nok bra etterhvert det au. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Da gjør vi det. Jeg tror det blir relativt jevnt for min del. 2014 Beste året for marvel. Med filmer som Guardians of the galaxy og captain America the winter soldier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Anbefaler alle mockymentory'n 7 days in hell. Tenniskamp fra helvete med bl.à kitHarrington, Karen Gillian, Adam Samberg, will Forte og Lena Dunham. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Etter 8 år med offentlig transport så tenker jeg oftere og oftere at Hitler og Stalin egentlig ikke var så aller verst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Fikk sett Nightcrawler i går, syns ikke noe om plottet, men Jake Gyllenhall gjør eg god figur og redder filmen litt allikevel. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Har tatt offentlig transport i mange år selv, men jeg har aldri opplevd noen som fortjener å bli drept. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå