Patrick123 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Lucky number Slevin er et must. Herlig film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Lucky number Slevin er et must. Herlig film. Jepp! Må nok se denne Nightcrawler i helgen . Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Fikk 10 gratisspinn på Betsafe, måtte jo omsette gevinsten på de ti spinnene 35 ganger. Men "gikk derifra" med 820kr så f u Betsafe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Fikk 10 gratisspinn på Betsafe, måtte jo omsette gevinsten på de ti spinnene 35 ganger. Men "gikk derifra" med 820kr så f u Betsafe Jeg leste ikke skikkelig betingelsene på kampanjen Unibet hadde under VM. Endte iallefall opp med å sette opp en konto og sette inn 1500 for å få 3000 i bonus. Hadde mao. 4500 for å spille for, men da oppdaget jeg at jeg ikke kunne ta ut noe gevinst før jeg hadde omsatt de 3000,- 10 ganger! Satt "nesten hele" VM og tippet 500 på hvert eneste innkast og hjørnespark, men til slutt endte jeg opp med å omsette for 30 000 og likevel sitte igjen med 8500 (7000 i gevinst). Halvannen måned etter VM fikk jeg endelig utbetalt pengene (fryktelig lettvint å gi Unibet penger, ikke fullt så lett å få tilbake penger), og da ble kontoen slettet. Aldri igjen Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg har aldri prøvd meg på de der bonus-greiene hvor du må omsette de x-antall ganger. Jeg er såpass uheldig i tipping at det er ikke sjans i havet for at jeg hadde klart å omsette noe 10-15-20 ganger og komme ut av det med gevinst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg har aldri prøvd meg på de der bonus-greiene hvor du må omsette de x-antall ganger. Jeg er såpass uheldig i tipping at det er ikke sjans i havet for at jeg hadde klart å omsette noe 10-15-20 ganger og komme ut av det med gevinst Jeg anser min flaks som oppbrukt når det gjelder tipping Litt surt å tenke på at jeg hadde ca. 23k som jeg vant og så tapte igjen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Var oppe i 1345kr men hadde ikke omsatt dem nok, så var kommet ned til 800 da eg kunne ta dem ut og motstod fristelsen til å fortsette å "vinne" mer, så eg tok dem ut før eg stod igjen med ingenting Endret 4. september 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Lana Del Rey er fantastisk, og Born to Die er et gedigent mesterverk. For et album. Kremlåter på rekke og rad fra start til slutt. Gjennomført fett album. Carmen er best. Endret 4. september 2015 av Egg Shen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Så en video på YT for litt siden og der ble det nevnt at når man nærmer seg lysets hastighet så vil tiden gå saktere for deg, ikke noe nytt altså, men jeg kom på å tenke hvordan det ville ha fungert. Er det dermed slikt at man selv istedenfor å ikke kunne se omgivelsene fordi man suser forbi i 300k km/t egentlig ikke vil føle at man beveger seg så raskt fordi det heller vil være folk rundt som vil se ut til å gå i slow motion i forhold til seg selv? Husker vi snakket om dette i fysikken, men husker jeg en dritt fra det? Nope. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Inkompetente såkalte IT-folk som ikke klarer en dritt. Ahrg. Kjenner at tålmodigheten renner bort nå.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 IT-folk er et veldig generelt begrep. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Endelig ankommet leilighet i Tyrkia . Nyvasket og fin og kjøleskap fylt opp til jeg kom. Så nå er det tre uker med fri. Opp 05, kjapp joggetur , hjem til frokost også noen runder i bassenget. Så opp på fjellet rundt 09 og ned til stranden etterpå for litt svømming Blir kjekt å slappe og lade batterier ^_^ Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Kjøpte meg denne i dag. Fyfaen hvor syk digg den var! Noe av det sykeste jeg har smakt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Så hardcore som du er spiser du vel sviskekompott til dessert. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Hva er galt med sviskekompott ? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Hva er galt med sviskekompott ? Er du med i B-gjengen? Edit: Pokker, ga meg selv akutt Donald-nostalgi Endret 5. september 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Har fortsatt traumer om det etter jeg fikk det servert som barn. Huff. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Kjøpte meg denne i dag. Fyfaen hvor syk digg den var! Noe av det sykeste jeg har smakt. Wooord ass. Jævlig digg den der. Er bare så dumt at det ikke tar mer enn 5 sekunder til å spise opp et beger. Og sånn ellers; Mad Max Fury Road er årets film, og alt er galt med sviskekompott. ALT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå