Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Fikk 10 gratisspinn på Betsafe, måtte jo omsette gevinsten på de ti spinnene 35 ganger. Men "gikk derifra" med 820kr så f u Betsafe :p

Jeg leste ikke skikkelig betingelsene på kampanjen Unibet hadde under VM.

Endte iallefall opp med å sette opp en konto og sette inn 1500 for å få 3000 i bonus.

Hadde mao. 4500 for å spille for, men da oppdaget jeg at jeg ikke kunne ta ut noe gevinst før jeg hadde omsatt de 3000,- 10 ganger!

 

Satt "nesten hele" VM og tippet 500 på hvert eneste innkast og hjørnespark, men til slutt endte jeg opp med å omsette for 30 000 og likevel sitte igjen med 8500 (7000 i gevinst).

Halvannen måned etter VM fikk jeg endelig utbetalt pengene (fryktelig lettvint å gi Unibet penger, ikke fullt så lett å få tilbake penger), og da ble kontoen slettet.

Aldri igjen  :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har aldri prøvd meg på de der bonus-greiene hvor du må omsette de x-antall ganger. Jeg er såpass uheldig i tipping at det er ikke sjans i havet for at jeg hadde klart å omsette noe 10-15-20 ganger og komme ut av det med gevinst :p

Jeg anser min flaks som oppbrukt når det gjelder tipping  :tease:

 

Litt surt å tenke på at jeg hadde ca. 23k som jeg vant og så tapte igjen. 

Lenke til kommentar

Så en video på YT for litt siden og der ble det nevnt at når man nærmer seg lysets hastighet så vil tiden gå saktere for deg, ikke noe nytt altså, men jeg kom på å tenke hvordan det ville ha fungert.

 

Er det dermed slikt at man selv istedenfor å ikke kunne se omgivelsene fordi man suser forbi i 300k km/t egentlig ikke vil føle at man beveger seg så raskt fordi det heller vil være folk rundt som vil se ut til å gå i slow motion i forhold til seg selv?

 

Husker vi snakket om dette i fysikken, men husker jeg en dritt fra det? Nope.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...