Muggkaare Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Så se de!Altså, bare se de. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Enig med deg der, Egg Shen. Er ikke noe spesielt glad i Star Wars-trilogien eller Lord of the Rings filmene, men jeg har sett dem fordi. Mange slike filmer burde vært obligatorisk å se. Som blant annet Frihetens Regn og se7en. Apropos filmer så jeg "The Imitation Game" i går kveld. Jævla bra film! Benedict Cumberbatch er en meget bra skuespiller. Obligatorisk fordi "alle" andre ser eller liker de? Næ. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Så se de! Altså, bare se de. Ja, kanskje jeg burde vurdere det en gang når jeg har mye tid. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Men jeg snakket selvfølgelig om den orginale Django fra 66, ikke Tarantinos Django Unchained, som også ruler, sånn at det er sagt. Men den blekner kraftig satt opp mot Django. Tidenes westernfilm! Basta. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Du har helga på deg. Landslagspause nå. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Enig med deg der, Egg Shen. Er ikke noe spesielt glad i Star Wars-trilogien eller Lord of the Rings filmene, men jeg har sett dem fordi. Mange slike filmer burde vært obligatorisk å se. Som blant annet Frihetens Regn og se7en. Apropos filmer så jeg "The Imitation Game" i går kveld. Jævla bra film! Benedict Cumberbatch er en meget bra skuespiller. Obligatorisk fordi "alle" andre ser eller liker de? Næ. Fordi de er fantastiske filmer. Enkelt å greit. For øvrig, antar at dere Newcastle-fans har god peiling på filmer. Nightcrawler, verdt å se? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Nightcrawler er definitivt verdt å se. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Filmer er generelt waste of time. Spesielt hjernedødt å se en gjeng idioter løpe rundt og fekte med fuckings "lasersverd" i verdensrommet. Nei, gi meg noen gode dokumentarer, så er jeg in. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 NIghtcrawler er knall. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Skal se Mad Max Fury Road i helga og spille Mad Max. Får handle inn øl og chips i mårra. Dette blir å eie. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Handlet inn chips og dip selv i dag. Vanlig holidaydip denne gangen! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Ja, faen, godt du sa det. Dip må jeg også ha! Hvilken chips? Jeg rocker Mexicans Fiesta chips all the way. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Fikk jævelig lyst på jeg og, men gidder ikke betale 300kr for potetgull og rømme på en bensinstasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 So don't? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Fikk jævelig lyst på jeg og, men gidder ikke betale 300kr for potetgull og rømme på en bensinstasjon. Hvor faen ligger den bensinstasjonen? Time Square? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Ja, faen, godt du sa det. Dip må jeg også ha! Hvilken chips? Jeg rocker Mexicans Fiesta chips all the way. I dag ble det vanlig saltpotetchips fra Kims, men har i det siste spist mye Kims Big Cut max taste sour cream and pepper. Den er jævla god. Mexicans fiesta er jævla digg ja for øvrig! Lenke til kommentar
Samara Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Syns selv jeg her sett mange gode filmer (og mange dårlige, mye dårlige romcom med venninner gitt), men har aldri vært i nærheten av Star Wars, Ringenes Herre, Gudfaren og andre typiske "obligatoriske". Min kjære mener han har en jobb å gjøre, men vil visstnok prioritere å pløye igjennom House.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2015 Rapporter Del Skrevet 4. september 2015 Nightcrawler var hinsides suveren. En film som i år 2025 kommer til å stå igjen som en av de største klassikerne laget mellom 2000-2015, mye takket være Jake Gyllenhaal. For en mann, ass. Er veldig glad i dokumentarer selv, men 85% av alle dokumentarene jeg ser handler om film på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. september 2015 Rapporter Del Skrevet 4. september 2015 Så nettopp Nightcrawler. Den var jævla suveren. To knall filmer på rad nå.Faen det er digg å se fantastiske filmer! Ble tvingt i helgen til å se Pitch Perfect 2 med dama, så dette var virkelig noe annet... Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2015 Rapporter Del Skrevet 4. september 2015 Jeg har akkurat hatt et gjensyn med The Monster Squad. Knallfilm om har fått et ufortjent dårlig rykte over åra, til tross for en kultstatus. The Goonies møter House of Frankenstein/House of Dracula. Count Dracula, Frankenstein's Monster, the Wolf Man, The Mummy, Gill-man/The Creature (from the Black Lagoon) og Dr. Abraham Van Helsing dukker alle opp i den kremfilmen her. Ikke alle monstrene som ser like bra ut, og da spesielt the Wolf-Man og Gill-man ser litt shabby ut, men filmen er creme de la creme uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå