Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med deg der, Egg Shen. Er ikke noe spesielt glad i Star Wars-trilogien eller Lord of the Rings filmene, men jeg har sett dem fordi. Mange slike filmer burde vært obligatorisk å se. Som blant annet Frihetens Regn og se7en. Apropos filmer så jeg "The Imitation Game" i går kveld. Jævla bra film! Benedict Cumberbatch er en meget bra skuespiller. 

Obligatorisk fordi "alle" andre ser eller liker de? Næ. 

Lenke til kommentar

Enig med deg der, Egg Shen. Er ikke noe spesielt glad i Star Wars-trilogien eller Lord of the Rings filmene, men jeg har sett dem fordi. Mange slike filmer burde vært obligatorisk å se. Som blant annet Frihetens Regn og se7en. Apropos filmer så jeg "The Imitation Game" i går kveld. Jævla bra film! Benedict Cumberbatch er en meget bra skuespiller. 

Obligatorisk fordi "alle" andre ser eller liker de? Næ. 

Fordi de er fantastiske filmer. Enkelt å greit.

For øvrig, antar at dere Newcastle-fans har god peiling på filmer. Nightcrawler, verdt å se? 

Lenke til kommentar

Syns selv jeg her sett mange gode filmer (og mange dårlige, mye dårlige romcom med venninner gitt), men har aldri vært i nærheten av Star Wars, Ringenes Herre, Gudfaren og andre typiske "obligatoriske". Min kjære mener han har en jobb å gjøre, men vil visstnok prioritere å pløye igjennom House..

Lenke til kommentar

Nightcrawler var hinsides suveren. En film som i år 2025 kommer til å stå igjen som en av de største klassikerne laget mellom 2000-2015, mye takket være Jake Gyllenhaal. For en mann, ass.

Er veldig glad i dokumentarer selv, men 85% av alle dokumentarene jeg ser handler om film på en eller annen måte. :p

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat hatt et gjensyn med The Monster Squad. Knallfilm om har fått et ufortjent dårlig rykte over åra, til tross for en kultstatus. The Goonies møter House of Frankenstein/House of Dracula. Count Dracula, Frankenstein's Monster, the Wolf Man, The Mummy,  Gill-man/The Creature (from the Black Lagoon) og Dr. Abraham Van Helsing dukker alle opp i den kremfilmen her. Ikke alle monstrene som ser like bra ut, og da spesielt the Wolf-Man og Gill-man ser litt shabby ut, men filmen er creme de la creme uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...