Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er tildels enig. De gutta der har gjort fantastisk mye bra sammen, men det er egentlig kun They Call Me Trinity og Trinity is Still My Name jeg anser som obligatorisk. Men alle burde jo egentlig se filmer som Watch Out, We're Mad, Crime Busters, Go for It, A Friend Is a Treasure osv. au. Reint gull!

Lenke til kommentar

Folk som ikke er interessert i å se obligatoriske filmer som den orginale Star Wars-trilogien, visse James Bond-filmer, Dollars-trilogien, Django, Big Trouble in Little China, Le Samourai og mer burde miste retten til å se film til evig tid, eventuelt bare miste livets rett. Eller hva, gutta boysenbær?

Lenke til kommentar

Enig med deg der, Egg Shen. Er ikke noe spesielt glad i Star Wars-trilogien eller Lord of the Rings filmene, men jeg har sett dem fordi. Mange slike filmer burde vært obligatorisk å se. Som blant annet Frihetens Regn og se7en. Apropos filmer så jeg "The Imitation Game" i går kveld. Jævla bra film! Benedict Cumberbatch er en meget bra skuespiller. 

Endret av Corporal Jenkinson
Lenke til kommentar

Nei det har jeg heller ikke  :green:

Men dette er filmer fra 60-tallet... Og de er Western... Mulig jeg så dem tilfeldigvis på TV da jeg var 10 år eller noe slikt, men ikke ellers. Er ikke særlig interessert i gamle Western-filmer heller, men Bonanza-serien så jeg på da jeg var liten. Den likte jeg faktisk :)

Er ikke sånn at jeg hater Western-filmer, men jeg har bare ikke sett på de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...