""" Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Det finnes en håndfull James Bond-filmer som er obligatoriske for enhver person som har et snev av filminteresse. Dette er fakta, gutter og jenter. 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Hvis dere ikke har sett Bud Spencer & Terrence Hill filmer så er dere ikke komplette mennesker. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg er tildels enig. De gutta der har gjort fantastisk mye bra sammen, men det er egentlig kun They Call Me Trinity og Trinity is Still My Name jeg anser som obligatorisk. Men alle burde jo egentlig se filmer som Watch Out, We're Mad, Crime Busters, Go for It, A Friend Is a Treasure osv. au. Reint gull! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg sa ikke at folk måtte se alle Jeg har dog alle de har spilt sammen. Konvertert fra VHS og lastet inn på Plex serveren Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Har ikke sett Star Wars heller Da ville jeg sett alle nå før 7ern kommer på kino i jula. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Holder med IV og V. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Ingen kan si at de hater ep. I,II og III pga. blant annet JarJar, og samtidig si de elsket originalene. Hvorfor? Ewoks. Derfor. Endret 3. september 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Å være filminteressert og ikke se Star Wars er som å være fotballinteressert og droppe VM-finalen. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 "Filminteressert"... Jeg ser filmer JEG er interessert i 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Folk som ikke er interessert i å se obligatoriske filmer som den orginale Star Wars-trilogien, visse James Bond-filmer, Dollars-trilogien, Django, Big Trouble in Little China, Le Samourai og mer burde miste retten til å se film til evig tid, eventuelt bare miste livets rett. Eller hva, gutta boysenbær? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Har tenkt å se Django snart. Men Dollars-trilogien, Big Trouble in Little China og Le Samourai har jeg ALDRI hørt om før. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Enig med deg der, Egg Shen. Er ikke noe spesielt glad i Star Wars-trilogien eller Lord of the Rings filmene, men jeg har sett dem fordi. Mange slike filmer burde vært obligatorisk å se. Som blant annet Frihetens Regn og se7en. Apropos filmer så jeg "The Imitation Game" i går kveld. Jævla bra film! Benedict Cumberbatch er en meget bra skuespiller. Endret 3. september 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Har tenkt å se Django snart. Men Dollars-trilogien, Big Trouble in Little China og Le Samourai har jeg ALDRI hørt om før. Det er som om man som fotballinteressert ikke har hørt om Juventus, Real Madrid og HamKam! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 MEN, jeg har hørt om dem Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Har tenkt å se Django snart. Men Dollars-trilogien, Big Trouble in Little China og Le Samourai har jeg ALDRI hørt om før. Du har hørt om Dollars-trilogien, men du kjenner filmene som A Fistful of Dollars, For a Few Dollars More og The Good, the Bad and the Ugly. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Nei det har jeg heller ikke Men dette er filmer fra 60-tallet... Og de er Western... Mulig jeg så dem tilfeldigvis på TV da jeg var 10 år eller noe slikt, men ikke ellers. Er ikke særlig interessert i gamle Western-filmer heller, men Bonanza-serien så jeg på da jeg var liten. Den likte jeg faktisk Er ikke sånn at jeg hater Western-filmer, men jeg har bare ikke sett på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå