The Redmen Skrevet 27. august 2015 Rapporter Del Skrevet 27. august 2015 Jepp. Jeg elsker ikke lastebilder i det hele tatt. Skjønner i grunn ikke hvorfor jeg ble plassert her men. Har ingen interesser eller utdanningsbakgrunn som tilsier at jeg burde bli plasser her Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. august 2015 Rapporter Del Skrevet 27. august 2015 Samme her. De aller fleste var mekanikere, elektrikere, sjåfører, eller andre fysiske yrker. Majoriteten var også fra bygda, noe jeg heller ikke er. Men du får nok en fin tid om du er/blir interessert i motor, og synes det er greit å ha lite/ingenting å gjøre. Og liker å synge allsang til bygdemusikk på Bardufoss' eneste utested. Litt mer seriøst; anbefaler flest mulig turer til Tromsø, og velferdstur til Finland, så blir i hvertfall helgene bra. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 28. august 2015 Rapporter Del Skrevet 28. august 2015 Jepp jepp. Høres ut som ikke dette ikke er noe for meg i det hele tatt, men Har blitt tillitsvalgt i troppen min, så får prøve å gjøre en god figur som det i det minste! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Rimi kjører på med 1,5L Cola og potetgull til 40 kr. Ble lett potetgull, cola og dip i dag ass! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Bør være holiday dipmix, hvis ikke blir Hellstrøm skuffa igjen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Skulle være litt macho i dag(eller, kostet 1,30 kr mindre for den...) og skal prøve den her: Bruker å kjøre den vanlige holiday dipmixen fra Maarud, men skal gi rapport på den her når jeg er ferdig! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Rapport på Hot Holiday dipmixen: terningkast 3+. Helt grei, ble litt skuffet da jeg forventet at den skulle være litt sterkere, men eneste forskjellene fra Holiday-dipen og Hot Holiday-dipen var at Hot Holiday-dipen smakte mye løk og litt mer paprika. Tror jeg kjører på med den vanlige Holiday-dipen som jeg pleier å gjøre neste gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Hot Holiday er ikke noe særlig nei.Kjøper selv vanlig Holiday, og blander inn Carolina Reaper krydder om jeg vil spice den opp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 Den nye James Bond-filmen kommer snart. Er jeg den eneste som ikke sett en eneste av de 23 andre filmene? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 Antageligvis Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Den nye James Bond-filmen kommer snart. Er jeg den eneste som ikke sett en eneste av de 23 andre filmene? Mest sannsynlig... James bond er like obligatorisk i oppveksten som å drite daglig. Endret 2. september 2015 av Wilshere19 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 Klokker snart inn på 24 timer uten snus. Overraskende lett det skulle være. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 Så jeg vil klare meg like fint hvis jeg slutter å drite? Har ikke planer om å se den neste i nær fremtid heller. Jeg håper iallefall at de ikke bygger på de forrige filmene for jeg har ikke tenkt å kjøre noe uke-langt maraton. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 Den nye James Bond-filmen kommer snart. Er jeg den eneste som ikke sett en eneste av de 23 andre filmene?Neida, jeg har ikke sett Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 Den nye James Bond-filmen kommer snart. Er jeg den eneste som ikke sett en eneste av de 23 andre filmene? Nope, jeg har heller ikke sett noen av de. James Bond-filmene ser jævlig kjedelige ut. Så kjedelig at jeg ikke engang vil gi det en sjans. Digga Goldeneye på N64 da. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Den nye James Bond-filmen kommer snart. Er jeg den eneste som ikke sett en eneste av de 23 andre filmene?Neida, jeg har ikke sett dem heller. Jeg har generelt sett veldig lite som folk ser på som "obligatorisk".. (Beklager.. Diskusjon.no gikk litt i klabb på tlf. Slett gjerne den andre posten.) Endret 2. september 2015 av Samara Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 Ikke en eneste Bond-film....? Ikke de nyeste med Craig engang? Husker jeg kjøpte alle filmene på den tiden Die Another Day kom ut, vært hekta siden det. Klokker snart inn på 24 timer uten snus. Overraskende lett det skulle være. Holdt meg litt over en måned ifjor. Det var inntil jeg gikk på byen med kompiser som snuste.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 Eneste obligatoriske jeg kommer på er vel Star Wars. Resten er meh.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 brofist for den, Emils. mvh StarWars_Fanboy_87 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 Har ikke sett Star Wars heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå