Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske lik der. Men av og til så angrer jeg på at jeg ikke oppsøkte lege ved ett spesielt tilfelle for rundt 5-6 år siden. Vet ikke nøyaktig når det var.

Spilte fotball, og da jeg tok et skudd så følte jeg en syk smerte helt øverst på høyre ben, omtrent akkurat der beinet starter. Klarte knapt å gå.

Nå kjenner jeg at det gjør litt vondt der av og til, spesielt når jeg ligger og sover, men det går vanligvis over når jeg går noen skritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme med låret mitt .

Trente, tredemølle etter vekter , høyt smell , fot stivnet totalt .

Gikk/haltet til sykepleier på jobb, sa jeg sannsynligvis røk et muskelfeste.

Gikk aldri til legen, kjenner av og til fortsatt .

Men har konstant vondt i 1,5 år ved belastning.

Burde kanskje gått til lege der

Endret av AllFather
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg er ganske lik der. Men av og til så angrer jeg på at jeg ikke oppsøkte lege ved ett spesielt tilfelle for rundt 5-6 år siden. Vet ikke nøyaktig når det var.

Spilte fotball, og da jeg tok et skudd så følte jeg en syk smerte helt øverst på høyre ben, omtrent akkurat der beinet starter. Klarte knapt å gå.

Nå kjenner jeg at det gjør litt vondt der av og til, spesielt når jeg ligger og sover, men det går vanligvis over når jeg går noen skritt.

Akkurat det samme skjedde med meg (inkludert smellet), full spurt langs sidelinjen, ned til dødlinja for å slå inn, sparker ballen og hører at det er nesten som om noe rakner.

Jeg gikk til legen og fysioterapeut, du kan trøste deg med at det ikke hjalp nevneverdig  :w00t: 

Tid og ro, samt rolig opptrening var det som hjalp.

Jeg trodde strekkskadene / voksesmertene jeg hadde hatt tidligere i lysken var ille, men det var ingenting når jeg så tilbake på det.

Hoppa vel rundt på krykker i en uke etterpå, før jeg kunne gå så noenlunde normalt igjen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...