Mr. President™ Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Jeg er ganske lik der. Men av og til så angrer jeg på at jeg ikke oppsøkte lege ved ett spesielt tilfelle for rundt 5-6 år siden. Vet ikke nøyaktig når det var. Spilte fotball, og da jeg tok et skudd så følte jeg en syk smerte helt øverst på høyre ben, omtrent akkurat der beinet starter. Klarte knapt å gå. Nå kjenner jeg at det gjør litt vondt der av og til, spesielt når jeg ligger og sover, men det går vanligvis over når jeg går noen skritt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 (endret) Samme med låret mitt . Trente, tredemølle etter vekter , høyt smell , fot stivnet totalt . Gikk/haltet til sykepleier på jobb, sa jeg sannsynligvis røk et muskelfeste. Gikk aldri til legen, kjenner av og til fortsatt . Men har konstant vondt i 1,5 år ved belastning. Burde kanskje gått til lege der Endret 24. august 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg hørte et smell jeg også. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Har samme tanke der. Kneet vridde seg på Hovefestivalen i fjor. Per dags dato er det fortsatt ikke bra og gitt meg store konsekvenser allerede Har vært hos legen flere ganger i år, men føler at dette problemet kunne vært fikset hvis jeg tok det på alvor med en gang. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Jeg ser opp til dere barskinger som ikke går til legen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Jeg ser opp til dere barskinger som ikke går til legen. Naive og gjerrige barskinger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. august 2015 Rapporter Del Skrevet 25. august 2015 Jeg er ganske lik der. Men av og til så angrer jeg på at jeg ikke oppsøkte lege ved ett spesielt tilfelle for rundt 5-6 år siden. Vet ikke nøyaktig når det var. Spilte fotball, og da jeg tok et skudd så følte jeg en syk smerte helt øverst på høyre ben, omtrent akkurat der beinet starter. Klarte knapt å gå. Nå kjenner jeg at det gjør litt vondt der av og til, spesielt når jeg ligger og sover, men det går vanligvis over når jeg går noen skritt. Akkurat det samme skjedde med meg (inkludert smellet), full spurt langs sidelinjen, ned til dødlinja for å slå inn, sparker ballen og hører at det er nesten som om noe rakner. Jeg gikk til legen og fysioterapeut, du kan trøste deg med at det ikke hjalp nevneverdig Tid og ro, samt rolig opptrening var det som hjalp. Jeg trodde strekkskadene / voksesmertene jeg hadde hatt tidligere i lysken var ille, men det var ingenting når jeg så tilbake på det. Hoppa vel rundt på krykker i en uke etterpå, før jeg kunne gå så noenlunde normalt igjen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. august 2015 Rapporter Del Skrevet 25. august 2015 Hundepatruljen er tilbake! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. august 2015 Rapporter Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Beste programmet på TV. Har mancrush på Kristian. Endret 25. august 2015 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. august 2015 Rapporter Del Skrevet 25. august 2015 "Mancrush" Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 25. august 2015 Rapporter Del Skrevet 25. august 2015 Fler enn meg som dro inne til førstegangstjeneste nå i sommer eller? Dro opp her til Bardufoss 12. august (innkalt Sessvollmoen 11.), og stortrives! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. august 2015 Rapporter Del Skrevet 25. august 2015 Pga kneet mitt (nevnt tidligere i tråden) så er mine dager på Hundeskolen ferdig. I morra blir jeg sendt til FAKT avd. Oslo for å bli kontorrotte Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. august 2015 Rapporter Del Skrevet 25. august 2015 Alltid kjipt når man er en hund, og så blir man en rotte. 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. august 2015 Rapporter Del Skrevet 25. august 2015 Beste programmet på TV. Har mancrush på Kristian. Han er så awesome han! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Fler enn meg som dro inne til førstegangstjeneste nå i sommer eller? Dro opp her til Bardufoss 12. august (innkalt Sessvollmoen 11.), og stortrives! Setermoen? Hvilken bataljon og slikt? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Nei, er i Bardufoss leir (Rusta). Stridstrenbataljonen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Ah. Er vel snart 12 år siden (damn) eg var på Setermoen i Panserbataljonen.. likte meg godt eg. Kaldt og fint Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. august 2015 Rapporter Del Skrevet 27. august 2015 Flott vær....................................................................... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. august 2015 Rapporter Del Skrevet 27. august 2015 Nei, er i Bardufoss leir (Rusta). Stridstrenbataljonen. CSS? Var der sjæl. Sikkert fett om man elsker lastebiler, jeg kjedet meg mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå