Corporal Jenkinson Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Trenger ikke å gjør det mer avansert enn det! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Ikke noe guacamole til? Fy så kjedelig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Kunne i det minste brukt fersk chili og ikke den dølleste jalapeño på glass Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Jeg er både kresen og fattig(student). Kan ikke ha alt! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Hellstrøm hadde blitt skuffa... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Nachos kan man ha det gøy med. Hehehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Jeg er både kresen og fattig(student). Kan ikke ha alt!En chilli er billigere enn et glass jalapeños Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Nachos kan man ha det gøy med. Hehehe That was on purpose Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Ikke alt for avansert, stek kjøttdeig med tacomix e.l, sett til litt paprika og jalapenos og strø nachoschipsene på ei stekeplate, drøss kjøttdeigen på etterfult av en pakke med ost og vips så har du en Nachos med Hellstrøm-klasse! Ha gjerne på rømme om du liker det(gjør ikke det selv) og ha salat på siden. Fy faen var godt! Paprika?! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 (endret) Ikke alt for avansert, stek kjøttdeig med tacomix e.l, sett til litt paprika og jalapenos og strø nachoschipsene på ei stekeplate, drøss kjøttdeigen på etterfult av en pakke med ost og vips så har du en Nachos med Hellstrøm-klasse! Ha gjerne på rømme om du liker det(gjør ikke det selv) og ha salat på siden. Fy faen var godt! Paprika?! Paprika er jo noe av det sykeste som finnes?! Endret 23. august 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Paprika er digg. Oransje Grønn Rød (kun rød på brødskiver btw) Gul. In that order Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Ikke varm i mat. Med mindre de er fylte. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Regner med dere er klar over at paprika er en chilli Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Ikke varm i mat. Med mindre de er fylte. Tar du av paprikaen på grandiosaen også eller? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Ikke varm i mat. Med mindre de er fylte. Tar du av paprikaen på grandiosaen også eller? Nei da. Kjøper ikke den grandiosaen, bare. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Haha, bra! Blir helt matt av folk som kjøper grandiosa. Men varmebehandlet paprike er helt sjef. Sykt digg! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 En kompis av meg har så vanvittig lav terskel for å oppsøke legen, litt feber så skal han ha full behandling. Bortsett fra tidlig barndom, og de obligatoriske i barndommen, så har jeg aldri vært hos legen. Det er heller ikke helt heldig, for nå skal det vanvittig mye til før jeg oppsøker en lege. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Haha sjæl. Får inntrykk av at folk flest nærmest har månedlige legebesøk. Vet ikke folk at kroppen helbreder seg selv i de fleste tilfeller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå