""" Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Aldri vært på pstereo. Hvorfor ikke? Fissebra festival så lenge været er bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Har intet godt svar. Har rett og slett aldri skjedd. Får bare ikke festival-feelen over pstereo Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Skjønner. Eller, egentlig ikke. Men det får gå. Men Pstereo anbefales hardt herifra. Koselig festival med max trivelig stemning og masse kos. Neste år tar Admiral Necrolamedor turen au. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Vil også se Susanne Sundfør. Noe av det beste fra Norge noensinne. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Nei, du vil også se Yelawolf. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Digga Trunk Muzik mixtapen veldig hardt back in sommeren 2010. Siden det har musikken hans bare vært meh for meg. Sikkert fett å se han live though. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Hadde lyst til å dra på Pstereo i år, men fikk det dessverre ikke til da jeg har nettopp har flyttet og er opptatt med studier atm. Skulle i fjor også, men orket ikke når Action Bronson kansellerte... Tror jeg må ta turen hjem igjen i oktober for å se han i UKA! Endret 22. august 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 UKA blir det somregel på meg å. Digger festivaler i alle former. Bare ikke pstereo. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Hvis du ser en meget kjekk mann, Knewt, så er det meg og du får bare komme å hilse. Hyggelig det. Jeg sa "Hei egg shen" til en jeg syns var over gjennomsnittet kjekk. Tror ikke det var deg.. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Var Hellstrøm-klasse over Nachosen min i dag ass, fyfaen! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Ny skiva til The Weeknd er leaka, klarte ikke dy meg. Har hørt gjennom skiva 3 ganger og kan kan konkludere med at penger og fame fucker deg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Fy faen, La Roux var bra! Heftig konsert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 (endret) Irriterende hver gang studentene returneres til byen. Blir så fult på bussen Endret 23. august 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Opeth overrasket, og de nyere låtene fungerte langt bedre live enn på skive uten at det gjør de veldig bra, og Åkerfeldt sang langt bedre live enn på skive. Menei låt fra Blackwater Park og ei fra Deliverance blir for lite pre-Damnation for min del. Og jeg ville lett ha byttet ut begge med hvilke som helst låter fra de fire første skivene. Fatter heller ikke at Opeth heller ikke gidder å spille låtene sine i riktig tempo, for både The Drapery Falls og Deliverance må da ha ha blitt spilt i feil tempo? Lenge siden jeg har hørt studioversjonene, men jeg mener da å huske at de ikke er i nærheten av så seige som det der? Hisj. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Da var den siste av mine 16 VHS filmer med Terrence Hill og Bud Spencer konvertert og lagt inn på Plex serveren . Mye gode minner og nå skal de pløyes igjennom Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Var Hellstrøm-klasse over Nachosen min i dag ass, fyfaen! Gi mmeg oppskriften da, frister med nachos. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Skal ha typisk norsk nachos i dag. Blir digg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Nachos kan man ha det gøy med. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Var Hellstrøm-klasse over Nachosen min i dag ass, fyfaen! Gi mmeg oppskriften da, frister med nachos. Ikke alt for avansert, stek kjøttdeig med tacomix e.l, sett til litt paprika og jalapenos og strø nachoschipsene på ei stekeplate, drøss kjøttdeigen på etterfult av en pakke med ost og vips så har du en Nachos med Hellstrøm-klasse! Ha gjerne på rømme om du liker det(gjør ikke det selv) og ha salat på siden. Fy faen var godt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Det var jo vanlig :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå