Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som skal på Pstereo i dag/morgen? Er spådd finvær, så det her blir dritbra. Utefestival + finvær = suksess uavhengig av lineup og alt mulig dritt. Rimelig ålreit program au. Skal prøve å få med meg følgende artister (bold er sikra uansett!:

Fredag:

Team Me

Soak

Baroness

Jello Biafra

Yelawolf

The Sword

Susanne Sundfør

Lørdag:

Ida Jenshus

Broen

Spidergawd

Ratking

Emilie Nicolas

Aurora

Opeth

La Roux

Band of Horses

Det blir garantert en artist eller to som utgår på de listene der, men det blir bra lell.

Ser for meg at Opeth blir festivalens store taper. Det er gått over ti år siden sist de ga ut noe hørbart, og bandet kjører vel på med sånn ca. bare nytt live. Ugh! Kjipt at bandet ikke spiller noe fra de fire første skivene live, i hvertfall ikke på festivaler.

Lenke til kommentar

Er ingen fan av verken The Sword eller Baroness, men dama ville se begge og det er helt sikkert ålreit live. Håper jeg. Ingen krise om begge er like kjedelige live som på skive heller, da er det jo bare å sette seg ned i solen med en øl og kose seg.

Gammel Opeth er bra. Frem til og med Damnation var bandet gode greier, men de er de fire første skivene som gjelder. Liker man ikke de fire første skivene fortjener man juling av Sonny Chiba, og det er sannheten.

Lenke til kommentar

Og der avsluttet eg Spotify premium, makan til ting de skal ha tilgang til. http://www.wired.com/2015/08/cant-squat-spotifys-eerie-new-privacy-policy/

Null stress. Fatter ikke helt hva de skal med kontaktinformasjon og bilder, og ikke en det greit heller, men jeg har ikke stort å skjule fra de.

Poenget var uansett at hvis du har en nyere telefon med Android vil du kanskje få Marshmallow (6.0) om ikke lenge, og da kan du selv velge restriksjoner på apper, så lenge ryktet stemmer da. Alle apper har jo begynt med dette for å skape reklame og tilbud basert på preferanser.

Lenke til kommentar

Fikk med meg de to-tre siste Team Me-låtene, og det var koselig. Fin indiepop som gjør seg bra i sola.

Soak var skuffende, så vi gikk over for å se Døden som heller ikke hva helt det store.

Baroness varierte fra å være noe av det pinligste jeg noensinne har sett live, til å være dritbra, for så å bli überdritt også skikkelig bra igjen. Burde i tillegg spilt på en mindre scene da de ikke hadde sjans til å "fylle opp" scenen de sto på. Ble så sinnsykt tomt.

Jello Biafra var helt suverent. For en sprø type. I overkant kult med tre DK-låter.

Yelawolf stjal showet den kvelden her, og var kanskje aller best. Aldri hørt Yelawolf før, men live var det suverent. Breiale greier! Spilte på samme scene som Baroness og var en person mindre, men de tre gutta her hadde null problemer med å "fylle opp" hele scenen.

The Sword var kult i sånn ca. to låter, også gikk jeg lei. Bekrefter jo egentlig bare mine tanker om bandet.

Susanne Sundfør var magisk. Enkelt og greit!

Rimelig fornøyd, ja!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dama skal ha ny pc til studier, og trenger noe enkelt. Skal kun brukes til lette ting som å skrive i Word, se Kim Kardashian-serien osv. Det viktigste er vel i utg.punktet at pcen skal være "søt", liten og ha brukbart batteritid. Noen som vil hjelpe? :)

Kjøpte meg en Acer for å bruke i studietiden. Lett å skrive med og se serier. Ingen gaming dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...