Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dama skal ha ny pc til studier, og trenger noe enkelt. Skal kun brukes til lette ting som å skrive i Word, se Kim Kardashian-serien osv. Det viktigste er vel i utg.punktet at pcen skal være "søt", liten og ha brukbart batteritid. Noen som vil hjelpe? :)

Har selv en liten Asus Zenbook som ble brukt til studier og er over gjennomsnittet fornøyd med den. Liten 13" med ekstremt god batteritid. Hvis jeg bruker den med maks lys på skjermen og på film varer den 5-6 timer. Til studier med bare Word og kanskje Spotify varer den lett 8-10 timer, gjerne lengre også hvis man demper litt lys og liknende.

De selges fra 6k og opp til 20k tror jeg. Min kosta 8k for to år siden, så du får sikkert en like bra om ikke bedre for 6-7.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Windows 10 er ganske likt Windows 7. Windows 10 bygger i stor grad på Windows 7, men de har også tatt med det som fungerte bra på Windows 8.

For å kort oppsummere; Ja, Windows 10 er bedre enn Windows 7 og milevis bedre enn Windows 8.

Som ESPP nevner er også Asus Zenbook en fantastisk ultrabook. Får mye for pengene der også.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...