Corporal Jenkinson Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Om du har tid bør du dra innom Hell Grillen før den stenger klokken 10! Magisk burger.Bamses. Lol Var innom en snartur der en dag i russetiden faktisk, kan bekrefte at det uten tvil er Norges dårligste pub! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Bodde to år i Stjørdal. Var lærling der. Diggbar og Bamses var eneste utesteder. Kjipt Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Nå har vi Uptown, BS Pub og Bankers. Bamses er også her, men det tror jeg rives snart + at det bare er alkiser og mindreårige som drar dit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 De hadde biljard Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Finfint å få stemmeseddel for kirkevalg i posten. En påminnelse om at jeg har glemt å melde meg ut.. Også var det bare å finne ut hvordan pokker man gjorde det, da. Må jeg virkelig sende inn et skjema i posten? Endret 8. august 2015 av Knewt Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Byttet ut skummetmelk med helmelk. Fankern så mye bedre helmelk er. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Kirkenes er virkelig et fint sted. Synd det er så dårlig vær i helga. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Nå er det hjemover igjen. Hurtigruten i én dag til før man er hjemme i Tromsø! Blir noe helt vanvittig deilig å komme hjem og samtidig få se litt (ekstremt mye) fotball. Gleder meg som en unge! Latterlig bra buffé på båten da. Skyhøy kvalitet sammen med sine utrolig priser (325 kr).. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Hjem fra hvor? Høres helt ok ut. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Kirkenes, Finnmark og Finland. Har hatt 12 dager med fiske her oppe. Dessverre ingen fiske i elv, men det får bli til neste år. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Trodde ikke det var vanvittig deilig å komme hjem for folk som frivillig drar på fisketur? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Nja, savner PL ganske mye. Selv om vi dro opp en del flott fisk i helgen, hadde jeg enda lyst å se starten på årets sesong! Elsker fotball, elsker naturen. Velger alltid sistnevnte hvis det blir et valg, men nå begynner hverdagen igjen og da står fotball høyt på planen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Traitor? Mot fotballen da regner jeg med? Du har neppe hatt den lille Osloræva Di ute i naturen noe særlig i sommer Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Har vært opptatt med jobb hver dag utenom helgene. Keeping the cash flowing! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Traitor? Mot fotballen da regner jeg med? Du har neppe hatt den lille Osloræva Di ute i naturen noe særlig i sommer Hvordan er Dying Light? Ser du har spilt det litt i det siste. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Dying Light er fett. Stor overraskelse. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Er det et spill man kan poppe pilsen og slappe av med eller er det like intenst som f.eks. FIFA-ish? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå