Muggkaare Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Jepp, hva venner har er relevant ved kjøp, og du har jo kanskje dine egne preferanser i forholdet til kontrollerer også. PS4 er også veldig gamingrettet, mens Xbone selges mer som et komplett hjemmeunderholdningssystem. Sistnevnte var grunnen til at jeg valgte Xbone i denne omgang. Synd begge suger som et "komplett hjemmeunderholdningssystem". Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Forstår egentlig ikke hvordan Xboxen er som et hjemmeunderholdningssystem. Hva gjør den til det? PS4 fikk jo støtte for MKV for litt siden så nå kan jo også den spille av formatet som er populært på yorrentnettsteder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Jepp, hva venner har er relevant ved kjøp, og du har jo kanskje dine egne preferanser i forholdet til kontrollerer også. PS4 er også veldig gamingrettet, mens Xbone selges mer som et komplett hjemmeunderholdningssystem. Sistnevnte var grunnen til at jeg valgte Xbone i denne omgang. Synd begge suger som et "komplett hjemmeunderholdningssystem". Syns det fungerer veldig greit hos meg. Har tilgang til alle mine streamingtjenester, fungere fint med alle DLNA tjenester jeg har kjørt og sist men ikke minst håndterer den Altibox-dekoderen min bra. Jeg skrur kun på Xboxen og har da tilgang til alt jeg bruker TV'en til via Xbone kontrolleren. Enkelte ting hadde kanskje fungert bedre om jeg hadde brukt en PC, men det på kosten av å ha 2 bokser stående, støy (om enn skal ha så noenlunde OK PC), flere kontroller og langt dårligere integrering. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Han gærne FRP-politikeren, skjønner han ikke ironien i at han selv vil straffeforfølge ekstreme ytringer, samtidig som han forsvarer sine nokså ekstreme ytringer med ytringsfriheten. Du må være mer spesifikk, det er mer enn en. Tidlig på morgenen, skulle være FrP-politimannnen. Riktig nok FrP-politiker også. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/sandberg-om-kontroversiell-politimann-han-er-verken-ekstrem-eller-noe-nettroll/a/23499523/ Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Har selv Xbone og er veldig fornøyd så langt, og fremtiden ser lys ut. Nytt lovende OS på vei, hvor menyen blir helt ny og noen av hovedfunksjonene er: Lettere å ta opp sekvenser i spill (selv etter at det har skjedd) Streame spill til PC Xbox 360 spill blir støttet (gitt at spillprodusenten vil) I tillegg påstår enkelte at kommende titler til Xbone lover bedre enn PS4, selv vett jeg ikke hva som kommer til PS4, men mye spennende i vente for Xbone. PS4 som konsoll har jeg ingen erfaring med, så da lar jeg være å utale meg noe særlig om den. Har primært tenkt å bruke maskinen til Madden og FIFA, så har vel neppe noe si hvilken maskin det er. Men Xbox har vel noen exclusive rettigheter til flere EA-spill så vidt jeg vet. Må man fortsatt kjøpe seg Xbox Live for øvrig som man måtte på 360? Hva har vennene dine? Er vel kanskje fornuftig å velge det dine bekjente bruker til å spille på så man kan spille sammen / byttelåne spill og utstyr? Ellers er det vel opplest og vedtatt at PS4 har bedre grafikk / oppløsning / fps / whatnot. Selv har jeg Xbone og er meget fornøyd. Bakoverkompatabilitet + streaming til PC blir king kong. Blir nok antagelig PS4 etterhvert for de eksklusive titlene. Thanks! Har venner med Xbone og andre venner med PS4. De jeg spiller mye med har PS4, så det skal ikke se bort i fra at valget faller på PS4 på grunn av det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 FIFA på Xbox har noen legender på FIFA FUT, det er vel det. For å spille live må du ha Live på Xbox One og Plus på PS4. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Blir en interessant uke. Er på et kjøreoppdrag for Forsvaret. Kjøre fra Sessvollmoen til Kirkenes. Nå har vi stoppet på første "post" som er i Stjørdal. ROADTRIP! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Er selv fra Stjørdal, vet ikke hva dere har planer om der, men er ikke mye som skjer... Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Stjørdal er et skikkelig stusselig sted. Ugh. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Flyttet faktisk nylig fra Stjørdal, godt! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Er selv fra Stjørdal, vet ikke hva dere har planer om der, men er ikke mye som skjer... Bare en pit-stop. Vi skal videre til Mo i Rana i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Om du har tid bør du dra innom Hell Grillen før den stenger klokken 10! Magisk burger. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. august 2015 Rapporter Del Skrevet 6. august 2015 Dag 3: Ankommet Narvik. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. august 2015 Rapporter Del Skrevet 6. august 2015 Jævla dritt. Har fått følelser for en fyr som ikke føler det samme for meg. Dum som jeg var og lot meg ligge med ham i helga. Nå får jeg ikke han ut av tankene engang. Kan noen please skyte meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2015 Rapporter Del Skrevet 6. august 2015 Om du har tid bør du dra innom Hell Grillen før den stenger klokken 10! Magisk burger.Bamses. Lol Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2015 Rapporter Del Skrevet 6. august 2015 Jævla dritt. Har fått følelser for en fyr som ikke føler det samme for meg. Dum som jeg var og lot meg ligge med ham i helga. Nå får jeg ikke han ut av tankene engang. Kan noen please skyte meg? Var du topp eller bunn ? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. august 2015 Rapporter Del Skrevet 6. august 2015 Jævla dritt. Har fått følelser for en fyr som ikke føler det samme for meg. Dum som jeg var og lot meg ligge med ham i helga. Nå får jeg ikke han ut av tankene engang. Kan noen please skyte meg? Var du topp eller bunn ? A real gentlemam never tells. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. august 2015 Rapporter Del Skrevet 6. august 2015 Jævla dritt. Har fått følelser for en fyr som ikke føler det samme for meg. Dum som jeg var og lot meg ligge med ham i helga. Nå får jeg ikke han ut av tankene engang. Kan noen please skyte meg? Var du topp eller bunn ? A real gentlemam never tells. Var du foran eller bak? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. august 2015 Rapporter Del Skrevet 6. august 2015 Sykt deilig at jeg fikk reklamert pcen etter alle tingene vi har vært igjennom som f.eks. bading i melk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå