Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, var ikke helt forskjellig fra din. Siden august ifjor til og med mai i år så ligger nok snittet like over 400 per måned, etter det har det sunket litt. Riktignok ikke like lavt som hos deg, 180 og 206 de siste to månedene. Har allerede 19 nå i august og vi er så vidt inne i dag 2. Men det er bare fordi det er helg :p

Blir sånn med 8 timer på jobben alle hverdager. Noen ganger må jeg også opp grytidlig. Men penga ruller inn så jeg kan ikke klage, det er helt nødvendig når studentlivet begynner.

Lenke til kommentar

Joda, var ikke helt forskjellig fra din. Siden august ifjor til og med mai i år så ligger nok snittet like over 400 per måned, etter det har det sunket litt. Riktignok ikke like lavt som hos deg, 180 og 206 de siste to månedene. Har allerede 19 nå i august og vi er så vidt inne i dag 2. Men det er bare fordi det er helg :p

Blir sånn med 8 timer på jobben alle hverdager. Noen ganger må jeg også opp grytidlig. Men penga ruller inn så jeg kan ikke klage, det er helt nødvendig når studentlivet begynner.

Har jobba hver dag selv og stort sett vært hos kamerater på kveldene i stedet for å sitte hjemme hos mamma og sture på kveldene..

Lenke til kommentar

Har jobba hver dag selv og stort sett vært hos kamerater på kveldene i stedet for å sitte hjemme hos mamma og sture på kveldene..
Er ikke hjemme før nesten 23. Da gjør jeg ikke noe annet enn å spise "middag" og slappe av før jeg legger meg noen timer senere.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Han gærne FRP-politikeren, skjønner han ikke ironien i at han selv vil straffeforfølge ekstreme ytringer, samtidig som han forsvarer sine nokså ekstreme ytringer med ytringsfriheten.

Du må være mer spesifikk, det er mer enn en. 

Dessverre er det det ja :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har selv Xbone og er veldig fornøyd så langt, og fremtiden ser lys ut.

Nytt lovende OS på vei, hvor menyen blir helt ny og noen av hovedfunksjonene er:
Lettere å ta opp sekvenser i spill (selv etter at det har skjedd) 

Streame spill til PC

Xbox 360 spill blir støttet (gitt at spillprodusenten vil)

I tillegg påstår enkelte at kommende titler til Xbone lover bedre enn PS4, selv vett jeg ikke hva som kommer til PS4, men mye spennende i vente for Xbone.

PS4 som konsoll har jeg ingen erfaring med, så da lar jeg være å utale meg noe særlig om den. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Hva har vennene dine? Er vel kanskje fornuftig å velge det dine bekjente bruker til å spille på så man kan spille sammen / byttelåne spill og utstyr? 

Ellers er det vel opplest og vedtatt at PS4 har bedre grafikk / oppløsning / fps / whatnot.

Selv har jeg Xbone og er meget fornøyd. Bakoverkompatabilitet + streaming til PC blir king kong. Blir nok antagelig PS4 etterhvert for de eksklusive titlene. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jepp, hva venner har er relevant ved kjøp, og du har jo kanskje dine egne preferanser i forholdet til kontrollerer også.

PS4 er også veldig gamingrettet, mens Xbone selges mer som et komplett hjemmeunderholdningssystem. 

Sistnevnte var grunnen til at jeg valgte Xbone i denne omgang. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...