banansplitt™ Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Snakker om gaming; fikk plutselig lyst til å kjøpe meg Wii U her om dagen. Spille gjennom alle spillene fra SNES-N64-GameCube-Wii-Wii U. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Loff. Endret 5. desember 2014 av Sonny Chiba Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Digg med Fredagskveld.. bare slappi...jobb imårra! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Aldri forstått eksamensnervøsitet, hva er det verste som kan skje? Gjør man det dårlig så tar man den bare på nytt. Jeg må ha B i snitt det første semesteret for å få internship neste år, så med én veldig dårlig karakter så ryker den muligheten. Ellers så er det jo stresset med å måtte konte et vanskelig fag i neste travle eksamensperiode. Endret 5. desember 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Aldri forstått eksamensnervøsitet, hva er det verste som kan skje? Gjør man det dårlig så tar man den bare på nytt.Samme her. Til tross for at jeg kjente det. Hadde som regel god kontroll på alt jeg skulle si og følte ikke noe særlig press på karakterer. Alikevel kunne jeg bli skikkelig kvalm rett før. Løste seg som regel når jeg kom i gang, ellers fulgte en del stamming som føltes helt meningsløst. Sensor bryr seg ikke om det så lenge man gjør seg forstått, så stammet meg bare igjennom det så godt jeg kunne og fikk som regel gode resultater.Selvskryt! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Da ble det jaggu meg frokost på meg au. Et par ostesmørbrød av loff varmet i stekepanna med et glass jus til. Det var djevelsk godt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Snakker om gaming; fikk plutselig lyst til å kjøpe meg Wii U her om dagen. Spille gjennom alle spillene fra SNES-N64-GameCube-Wii-Wii U. Jeg kjøpte meg en Wii U her om dagen, som julegave til meg selv. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Fy jeg fikk lyst å kjøpe meg en boks snus nå! Prøver jo å slutte men.. Bare en til Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Med den tankegangen får du aldri slutta Med mindre du aldri har vært ordentlig avhengig (type, om du bare har snust et halvt år eller noe) Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Snus er ut! Alkohol for alle pengene Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Har sluttet tidligere, men så begynte jeg igjen sånn smått Så er ikke skikkelig avhengig nå nei Men kjøpte en boks, klarer ikke å slutte cold turkey igjen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 God gammeldags "fest-snusing"? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Haha ja riktig Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Sist eg sluttet å snuse begynte eg å snorte istedet. Da tenkte eg aldri på snus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Hei,singel søker treff, lyst å se bilde av meg da kom på ( ) er online,lag deg en profil du også da.så kan vi avtale mer der ok? Her ser du mitt bilde også ( ) Er ledig nå kanskje vi kan finne på noe sammen. profilname viking27 Merkelig, det var slik jeg fant konen min. Prøv dere folkens dette er ekte kjærlighet. Endret 5. desember 2014 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jævla rar plass å reklamere for en datingside da.. Eller kanskje ikke, vi er jo størst så 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 På mange måter Espp.... 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg fikk den på PM... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg fikk den på PM... Hun liker deg tydeligvis, gi det et forsøk da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå