knipsolini Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 JAR er så jævlig thug. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 John Arne fjott Riise Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Sommeren er snart over... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Min har nettopp begynt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/vaer-og-uvaer/varmeste-juni-i-verden-noensinne/a/23492291/ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Klarte ikke vente helt til i morgen, og lastet ned Lamb of God sitt album som leaket på nett i dag! Angrer ikke, fy faen hvor rått det er. 5 sanger har vært tilgjengelig til nå, men de resterende skuffer ikke. Det er så hardt, det er så bra!! Beste albumet på rundt 15 år nå. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Grusomt dårlig band. Kan ikke tenke meg noe i hele verden som er kjipere enn groove metal. Ugh! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Noen som har noen morsomme ideer til temaer / konkrete dokumentarer? Liker å ha det på når jeg skal sove. Det kan være alt fra Loch Ness til Lance Armstrong til Egypt til Alcatraz. Endret 23. juli 2015 av banansplitt™ Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Klarte ikke vente helt til i morgen, og lastet ned Lamb of God sitt album som leaket på nett i dag! Angrer ikke, fy faen hvor rått det er. 5 sanger har vært tilgjengelig til nå, men de resterende skuffer ikke. Det er så hardt, det er så bra!! Beste albumet på rundt 15 år nå. Lover godt. Gleder meg til å høre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Noen som har noen morsomme ideer til temaer / konkrete dokumentarer? Liker å ha det på når jeg skal sove. Det kan være alt fra Loch Ness til Lance Armstrong til Egypt til Alcatraz. Så "The Green Prince" på Netflix i går, veldig bra dokumentar. Kort fortalt handler det om en av Hamas-lederens sønn som ble rekruttert av Israel for å spionere på Hamas. Ellers har jeg fått interesse av klatring av verdens høyest fjell i det siste, har sett og kan anbefale: Touching the void North Face (mer enn spillefilm) The Wildest Dream Everest: Beyond the limit The Summit (Cecilie Skog er med da det handler om det året på K2 når Rolf Bae døde) McConkey Kan også anbefale sykkelfilmen om Patani (ligger på Netflix) . Endret 23. juli 2015 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Grusomt dårlig band. Kan ikke tenke meg noe i hele verden som er kjipere enn groove metal. Ugh! Jeg og 9999 andre på Roskilde er helt uenig. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Var ikke særlig mange. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Folk som liker groove metal fortjener et kort og brutalt besøk en en gretten Hammer Girl. Bam!!! Natta! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Folk som liker groove metal fortjener et kort og brutalt besøk en en gretten Hammer Girl. Bam!!! Natta! Heh, snakk for deg selv. Kan ikke akkurat si at det er noe galt i å roe ned tempoet litt fra selveste thrash og blande inn litt heftigere gitarriff. Det hjelper selvfølgelig at godeste Blyth er latterlig dyktig, tja hele bandet er ekstremt teknisk dyktig. Regner med at du missliker Pantera også da, nesten skammelig bare det 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Det har du helt rett i. Her i huset er Pantera synonymt med søppel. Utvilsomt det verste som noensinne skjedde metallen. Liker de fire første Pantera-skivene, da. Spesielt Power Metal er knusefet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Det er en edderkopp utenfor vinduet mitt, men det er ingen fare for at den kommer inn fordi den er så diger at den aldri vil få plass i en liten sprekk... jeg vet ikke om det er noen særlig trøst... Den har bare blitt større, og jeg har ikke sett en av familene i gata her på ganske lenge. Kanskje er de på ferie, men jeg frykter det verste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå