Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarte ikke vente helt til i morgen, og lastet ned Lamb of God sitt album som leaket på nett i dag! Angrer ikke, fy faen hvor rått det er. 5 sanger har vært tilgjengelig til nå, men de resterende skuffer ikke. Det er så hardt, det er så bra!! Beste albumet på rundt 15 år nå. 

Lenke til kommentar

Klarte ikke vente helt til i morgen, og lastet ned Lamb of God sitt album som leaket på nett i dag! Angrer ikke, fy faen hvor rått det er. 5 sanger har vært tilgjengelig til nå, men de resterende skuffer ikke. Det er så hardt, det er så bra!! Beste albumet på rundt 15 år nå.

Lover godt. Gleder meg til å høre!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som har noen morsomme ideer til temaer / konkrete dokumentarer? Liker å ha det på når jeg skal sove. Det kan være alt fra Loch Ness til Lance Armstrong til Egypt til Alcatraz.

Så "The Green Prince" på Netflix i går, veldig bra dokumentar. Kort fortalt handler det om en av Hamas-lederens sønn som ble rekruttert av Israel for å spionere på Hamas.

Ellers har jeg fått interesse av klatring av verdens høyest fjell i det siste, har sett og kan anbefale:

Touching the void

North Face (mer enn spillefilm)

The Wildest Dream

Everest: Beyond the limit

The Summit (Cecilie Skog er med da det handler om det året på K2 når Rolf Bae døde) 

McConkey

Kan også anbefale sykkelfilmen om Patani (ligger på Netflix) .

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Folk som liker groove metal fortjener et kort og brutalt besøk en en gretten Hammer Girl. Bam!!!

Natta!

Heh, snakk for deg selv. Kan ikke akkurat si at det er noe galt i å roe ned tempoet litt fra selveste thrash og blande inn litt heftigere gitarriff. Det hjelper selvfølgelig at godeste Blyth er latterlig dyktig, tja hele bandet er ekstremt teknisk dyktig. Regner med at du missliker Pantera også da, nesten skammelig bare det  :closedeyes:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er en edderkopp utenfor vinduet mitt, men det er ingen fare for at den kommer inn fordi den er så diger at den aldri vil få plass i en liten sprekk... jeg vet ikke om det er noen særlig trøst...

Den har bare blitt større, og jeg har ikke sett en av familene i gata her på ganske lenge. Kanskje er de på ferie, men jeg frykter det verste. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...