banansplitt™ Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Jobbe? I sommerferien? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Til neste år skal jeg ha fri i fellesferien, uansett hva. Note to self. Har ikke før i august i år, min egen feil er det å. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Akkurat ute av badeland. Var litt mer moro når man var yngre. Kan være fordi jeg ikke tok noen attraksjoner, gidder faen ikke stå i kø. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Til neste år skal jeg ha fri i fellesferien, uansett hva. Note to self. Har ikke før i august i år, min egen feil er det å. Samme her, et par uker ferie i slutten av august. Første sommer uten ordentlig ferie, føles ikke bra. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Begynte i ny jobb i mai, null ferie på meg i sommer. Huhei Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Hatt ferie i snart 2 uker jeg, og har 2 uker igjen. Sommerferie + gaming (+ fotball VM/EM) er noe av det beste som finnes Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Tar dessverre ferie etter den uka her. To uker med mas og fjas og tull og tøys. Skulle gjerne vært foruten de to ukene merker jeg. Men en gang i blant må man vel gjøre noe for å glede dama au. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Begynte i ny jobb i mai, null ferie på meg i sommer. Huhei Begynte i ny jobb på tirsdag. Null ferie her også Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Kunne gjerne fortsatt å jobbe jeg og, men går en spennende sommer i møte. Så det blir nok bra. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Fri annen hver uke pga turnusjobb i Forsvaret Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Noen bergensfolk her? Skal flytte til Bergen til høsten for å gå skole, så trenger å vite de beste plassene til å se fotballkamp, beste bar, beste café osv. Bare å fyre løs! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Noen bergensfolk her? Skal flytte til Bergen til høsten for å gå skole, så trenger å vite de beste plassene til å se fotballkamp, beste bar, beste café osv. Bare å fyre løs! Husk å ta med deg paraplyen og godt med regntøy. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Noen bergensfolk her? Skal flytte til Bergen til høsten for å gå skole, så trenger å vite de beste plassene til å se fotballkamp, beste bar, beste café osv. Bare å fyre løs! Bryggen Nightclub. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Regn blir vel neppe et problem. Bra med regn i Trønderlag! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Noen bergensfolk her? Skal flytte til Bergen til høsten for å gå skole, så trenger å vite de beste plassene til å se fotballkamp, beste bar, beste café osv. Bare å fyre løs! Det meste utenom Brann Stadion. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Noen bergensfolk her? Skal flytte til Bergen til høsten for å gå skole, så trenger å vite de beste plassene til å se fotballkamp, beste bar, beste café osv. Bare å fyre løs! Det meste utenom Brann Stadion. Haha, ja, blir neppe mange turer dit. Mente selvsagt puber! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Hvem er det som har det så mye morro med trådtitlene i fotballforumet? Oppvask trengs snarest innad i staben. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Dette er da ingenting? PL-tråden gikk jo en stund under navnet "Black hairy muff-tråden", eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå