IcedInsanity Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Tenker nok det blir en Siberian. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Har lenge vurdert å få meg en hund, er bare ikke helt 100% sikker enda. Mye arbeid og ansvar med å eie en hund Ville i så fall blitt en fransk bulldog he he he problem knipsolini?? ;-)))) Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Haha! Fritt valg altså, selv om jeg ikke skjønner hva som er fint med den rasen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Seriøst, hva er greia med at folk maser om at "for meg er Pluto ennå en planet!"? Big news, hva du mener betyr ikke en pøkk. Du kan mene at Pluto er en appelsin, det forandrer ikke det faktum at den er en dvergplanet. Den oppfyller ikke definisjonene, og det er det. Men om du vil kalle Pluto en planet, gratulerer; du mener dermed at vårt solsystemet har ett sted mellom 100 og 200 planeter. Du bryr deg ikke om definisjonene og mener at Pluto ennå er en planet? Okei, folk trodde i drøyt hundre år at Californiahalvøya var en øy før de fant ut at det var en halvøy, men for meg vil det alltid være en øy, uansett hva noen andre sier. Forklar meg dette, hva er greia? Hvorfor driver folk å skriver ting som "Jeg støtter deg Pluto", "I mitt hjerte er den ennå en planet", osv. Hvorfor har folk et så personlig forhold til en DVERGplanet? 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Hva slags folk er det du henger med egentlig? 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg snakker om folk på Interwebzen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Hvor på Interwebzen er det du henger egentlig? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Seriøst, hva er greia med at folk maser om at "for meg er Pluto ennå en planet!"? Big news, hva du mener betyr ikke en pøkk. Du kan mene at Pluto er en appelsin, det forandrer ikke det faktum at den er en dvergplanet. Den oppfyller ikke definisjonene, og det er det. Men om du vil kalle Pluto en planet, gratulerer; du mener dermed at vårt solsystemet har ett sted mellom 100 og 200 planeter. Du bryr deg ikke om definisjonene og mener at Pluto ennå er en planet? Okei, folk trodde i drøyt hundre år at Californiahalvøya var en øy før de fant ut at det var en halvøy, men for meg vil det alltid være en øy, uansett hva noen andre sier. Forklar meg dette, hva er greia? Hvorfor driver folk å skriver ting som "Jeg støtter deg Pluto", "I mitt hjerte er den ennå en planet", osv. Hvorfor har folk et så personlig forhold til en DVERGplanet? Den er ikke en planet. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Hei Patrick123! Mvh interwebzen 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Har lenge vurdert å få meg en hund, er bare ikke helt 100% sikker enda. Mye arbeid og ansvar med å eie en hund Ville i så fall blitt en fransk bulldog he he he problem knipsolini?? ;-)))) Konge hund, kunne gjerne hatt rasen selv. Er vel kanskje den hunderasen som takler leilighet- og bylivet best av alle, mener å ha lest at det er den mest utbredte hunderasen på Manhattan av den grunn. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 (endret) Hva er jorda? Stikkontakter, som oftest. PS: Bulldogger, og andre lignende hunder er pugly. Endret 15. juli 2015 av Patrick123 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Kjøss meg der solen ikke skinner. Bulldoger er ikke stygge. De sammen med doberman pincher er vel eneste hunderasen jeg kunne ha tenkt meg. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Sikkert ikke den mest velegnete tråden å spørre i, men gidder ikke å lete etter en annnen... jeg hørte at grunnen for at kristendommen har så stor betydning i USA er pga av en spesiell president, men husker ikke hvilken. Noen som vet hvilken president som står ansvarlig for at USA ble et så kristent land? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Nå er det faen meg helg! Bukta, BUKTA FESTIVALEN, for alle penga! Det blir så digg. Bare et par timer igjen til grillen startes i grillhytta og den første pilsen åpnes. Dette blir bra! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Avspasering i morgen. Så da er det bare å trene fra 6 til 8 istedenfor (tar en time ekstra) så en lett 6km joggetur før det blir snorking på terrassen. Kjekt med fri på Fredager Endret 16. juli 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Går av vakt i morgen, så da blir det i det minste halv dag. Tur ned til det glade sørlandet, ser frem til å slapp av på terrassen med ei pils og 2. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Avspasering..? Åååå du mener seniordag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå