Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst, hva er greia med at folk maser om at "for meg er Pluto ennå en planet!"? Big news, hva du mener betyr ikke en pøkk. Du kan mene at Pluto er en appelsin, det forandrer ikke det faktum at den er en dvergplanet. Den oppfyller ikke definisjonene, og det er det.

Men om du vil kalle Pluto en planet, gratulerer; du mener dermed at vårt solsystemet har ett sted mellom 100 og 200 planeter. 

Du bryr deg ikke om definisjonene og mener at Pluto ennå er en planet? Okei, folk trodde i drøyt hundre år at Californiahalvøya var en øy før de fant ut at det var en halvøy, men for meg vil det alltid være en øy, uansett hva noen andre sier. 

Forklar meg dette, hva er greia? Hvorfor driver folk å skriver ting som "Jeg støtter deg Pluto", "I mitt hjerte er den ennå en planet", osv. Hvorfor har folk et så personlig forhold til en DVERGplanet?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst, hva er greia med at folk maser om at "for meg er Pluto ennå en planet!"? Big news, hva du mener betyr ikke en pøkk. Du kan mene at Pluto er en appelsin, det forandrer ikke det faktum at den er en dvergplanet. Den oppfyller ikke definisjonene, og det er det.

Men om du vil kalle Pluto en planet, gratulerer; du mener dermed at vårt solsystemet har ett sted mellom 100 og 200 planeter. 

Du bryr deg ikke om definisjonene og mener at Pluto ennå er en planet? Okei, folk trodde i drøyt hundre år at Californiahalvøya var en øy før de fant ut at det var en halvøy, men for meg vil det alltid være en øy, uansett hva noen andre sier. 

Forklar meg dette, hva er greia? Hvorfor driver folk å skriver ting som "Jeg støtter deg Pluto", "I mitt hjerte er den ennå en planet", osv. Hvorfor har folk et så personlig forhold til en DVERGplanet?

Den er ikke en planet.

:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har lenge vurdert å få meg en hund, er bare ikke helt 100% sikker enda. Mye arbeid og ansvar med å eie en hund

Ville i så fall blitt en fransk bulldog

Red_fawn_frenchbulldog.jpg

he he he problem knipsolini?? ;-))))

Konge hund, kunne gjerne hatt rasen selv. 

Er vel kanskje den hunderasen som takler leilighet- og bylivet best av alle, mener å ha lest at det er den mest utbredte hunderasen på Manhattan av den grunn. 

Lenke til kommentar

Sikkert ikke den mest velegnete tråden å spørre i, men gidder ikke å lete etter en annnen... jeg hørte at grunnen for at kristendommen har så stor betydning i USA er pga av en spesiell president, men husker ikke hvilken. Noen som vet hvilken president som står ansvarlig for at USA ble et så kristent land?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Går av vakt i morgen, så da blir det i det minste halv dag.

Tur ned til det glade sørlandet, ser frem til å slapp av på terrassen med ei pils og 2. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...