Jotun Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Tssssk.. Ikke mye kjent når man må skrive buck ang for å få opp fyren i Google. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Toast til frokost / lunsj! Digg. Nå er det fyr i peisen, pleddet er dratt på, netflix satt på TVen og et par gode timer med chilling! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jasså Jotun! Vi diskuterte hvor det var fra. Kona var vel ikke helt fornøyd? Jeg hadde mikro-eksamen i dag: VIDEO Seriøst akkurat sånn det var. Hvor går du? BI Oslo. Førsteåret master Sivøk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Nei det var ganske langt mellom de som var åpenbart fornøyde visstnok. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Tja. Ikke for meg Høgskole riktignok, men likevel. Fra 18.des til 5 januar. Nøyaktig samme ferie som meg! Siste eksamen den 18. Desember og begynner igjen 5. Januar. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg har lyst å bytte avatar på forumet. Toast til frokost / lunsj! Digg. Nå er det fyr i peisen, pleddet er dratt på, netflix satt på TVen og et par gode timer med chilling! Jeg hadde omelett til frokost i dag. Nå skal jeg bort å trene en times tid, før kvelden blir brukt på gaming Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Tja. Ikke for meg Høgskole riktignok, men likevel. Fra 18.des til 5 januar. Nøyaktig samme ferie som meg! Siste eksamen den 18. Desember og begynner igjen 5. Januar. Bare en ting som kan gjøre dette enda mer awesome: Når på dagen slutter og begynner ferien? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Frokosten bestående av en Skyr og Farris ble raskt kastet opp. Vet ikke om det var pga. eksamensnerver eller den kombinasjonen, men det var hvertfall veldig spesielt å se den rosa Skyren bruse i dovannet. Mange år siden jeg spøy utenom fylla. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hørtes ikke veldig koselig ut. Har aldri nerver foran eksamen, så vet ikke helt hvordan det er, men første gang jeg var på jobbintervju var jeg grusomt nervøs. Var en dårlig opplevelse, selv om jeg fikk jobben. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg var faktisk ikke så veldig nervøs før dagens eksamen, var ganske selvsikker på at den skulle gå bra (noe den ikke gjorde). Men magen var vel uansett litt urolig, og satte ikke pris på den blandingen. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Urolig mage på eksamen er vel noe av det verste. Kult å forstyrre alle i eksamenslokalet med makabre lyder tho. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Lyder er en ting. Ti turer ut på dass er heller ikke helt ideelt.... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Type løs mage før og under eksamen pga. nervøsitet er helt jævlig. Takk Gud for at det har roet seg med årene. Så jævlig lite kult å sitte å knipe igjen under eksamen når man absolutt ikke har tid til hyppige dobesøk. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Det er da ingen skam i å bruke bleie på eksamen. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 En bleie holder da ikke en skikkelig rennerau.... Blir jo digg lukt og da. Nei, lukter fjolleri av det forslaget. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Aldri forstått eksamensnervøsitet, hva er det verste som kan skje? Gjør man det dårlig så tar man den bare på nytt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Aldri forstått eksamensnervøsitet, hva er det verste som kan skje? Gjør man det dårlig så tar man den bare på nytt.Samme her. Til tross for at jeg kjente det. Hadde som regel god kontroll på alt jeg skulle si og følte ikke noe særlig press på karakterer. Alikevel kunne jeg bli skikkelig kvalm rett før. Løste seg som regel når jeg kom i gang, ellers fulgte en del stamming som føltes helt meningsløst. Sensor bryr seg ikke om det så lenge man gjør seg forstått, så stammet meg bare igjennom det så godt jeg kunne og fikk som regel gode resultater. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Aldri forstått eksamensnervøsitet, hva er det verste som kan skje? Gjør man det dårlig så tar man den bare på nytt.Samme her. Til tross for at jeg kjente det. Hadde som regel god kontroll på alt jeg skulle si og følte ikke noe særlig press på karakterer. Alikevel kunne jeg bli skikkelig kvalm rett før. Løste seg som regel når jeg kom i gang, ellers fulgte en del stamming som føltes helt meningsløst. Sensor bryr seg ikke om det så lenge man gjør seg forstått, så stammet meg bare igjennom det så godt jeg kunne og fikk som regel gode resultater. Åja jeg snakket om skriftlige eksamener jeg. Alltid litt sunn nervøsitet før muntlig, men forsvinner så fort jeg setter igang. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Ahh.. Skriftlig har jeg heller ikke hatt noe problem med. Kan ta det litt mer med ro der pga tiden man har. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Fredags-pizzaen inntatt. Nå blir det gaming resten av kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå