.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Trodde hun holdt på med wrestling med de bicepsene hennes... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Det spørs om Fred Børre har så mye å stille opp med når Marit vil bli gravid... 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Tenk dere ungen a. Kommer ut med sixpack og utstående blodårer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Det spørs om Fred Børre har så mye å stille opp med når Marit vil bli gravid... Fred Børre burde jo bære fram barnet. Gi Marit litt fri. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2015 Fått nye telefoner på jobb med sånn douchebag-bluetooth headset. Deilig å kunne bruke begge hender på tastaturet under en telefonsamtale. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2015 Etter en gjennomgang av Spotify topp 100-lista finner man mye drit. Spesielt disse klysene som kaller seg rappere, men egentlig lager popmusikk for barn. Katastrofe, Innertier, Robin og Bugge, og en drøss andre jeg ikke kan navnet. Endte opp på Wikipedia-siden til Robin og Bugge. Den biografien er smått flaut å lese, sannsynligvis noe de har skrevet selv. "Rapgruppen" har visst tatt alle steg det er mulig å ta... haha. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Robin_og_Bugge Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2015 "Bugge Smalls" Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2015 Provoserende ja. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2015 (endret) Hører nesten utelukkende på gammel Run-D.M.C., Grandmaster Flash and the Furious Five, N.W.A., Hijack og The Coup når jeg forlater huset om dagen. Da vet man at det er sommer. Sånn ca. verdens tøffeste video og hip hop-låt: Faen, Boots Riley er tøff. Nå skal jeg ha et gjensyn med Kickboxer. Drøyt hard og breial film. Endret 27. juni 2015 av Sonny Chiba Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2015 Nei, albino, er du helt blind? Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2015 Argh, Kickboxer er så utrolig kul. For en film! Fethet! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2015 Skottland sitt nasjonaldyr er enhjørningen. Det er kult. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2015 Hva med dragen til Wales?Eller det feteste av de alle, Nord-Korea: Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2015 Etter en gjennomgang av Spotify topp 100-lista finner man mye drit. Spesielt disse klysene som kaller seg rappere, men egentlig lager popmusikk for barn. Katastrofe, Innertier, Robin og Bugge, og en drøss andre jeg ikke kan navnet. Endte opp på Wikipedia-siden til Robin og Bugge. Den biografien er smått flaut å lese, sannsynligvis noe de har skrevet selv. "Rapgruppen" har visst tatt alle steg det er mulig å ta... haha. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Robin_og_Bugge Robin og Bugge, Erik og Kriss osv. hadde jo litt kul musikk før de ble kjent/signert og kommersiallisert. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2015 Mmmmmh. Digg med litt Thin Lizzy-worship i finværet. Den låta her er jaggu meg like kul som Thin Lizzy på sitt aller beste og tøffeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå